Prohledat tento blog

neděle 26. října 2014

RRR: nahlédnutí do mé nové šatny

Renovace celého podkroví už byla k naší velké spokojenosti dokončena.

Do soukromých pokojů a koupelny Vás sice nepozvu, ale svou šatnu Vám, moje milé dámy ráda ukážu.


Moje skříně jsou plné převážně mých vlastních výrobků a jsou fakt   p ř e p l n ě n é




Musela jsem si pořídit novou skříň a pustit se do nemilosrdného třídění.

Mám své oblečení hodně ráda. Vy víte, jak miluji kvalitní látky,  barvy, různé styly, různé příležitosti, na které se mohu odlišně obléci. Přiznávám, že se svým oblečením obklopuji a s potěšením vymýšlím  žensky působící kombinace.
Pochopitelně, kdyby moje děti měly hladovět, půjdu a veškeré oblečení okamžitě prodám, abych je nakrmila, ALE....
pokud bych měla volit, za co utratím poslední volnou pětistovku a měla na výběr benzín do auta nebo zlevněné kožené lodičky v mé mini velikosti, hádejte, jak bych se rozhodla?
Ano... Chodila bych do práce klidně pěšky a s chic lodičkami na nohou...a víte co, byla bych neskonale šťastná...




A o tom to celé je... O možnostech, svobodné volbě.
Mít možnost volby je pro mne znakem svobody. Vlastní svobodě nyní podřizuji veškerý svůj soukromý i pracovní život. Svobodě a také nezávislosti. Pak mohu být spokojená, tvůrčí, naplněna...

Volba, které oblečení pošlu dál, daruji, nebo vyhodím nebyla tak snadná. Třídění trvalo šest hodin. Skvělá terapie pro mou hlavu i tělo. Cítím se lehčí o 5 kilo. S každým odloženým kouskem se mi uvolnilo místo nejen ve skříni, ale i na nové nápady v hlavě.




Po generálním úklidu se moc těším, jak zasednu zase k šicímu stroji a budu šít jako divá... Příští týden bude Týdnem Marilyn Monroe.


Jo a ještě jeden typ na dobrou knihu, pro všechny, co nemají žádného asistenta pro fotografování, tak jako Já. srozumitelně napsaná a plná skvělých napadů.



 A jak často si třídíte své skříně a myšlenky, moje milé dámy, Vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat