Prohledat tento blog

neděle 28. prosince 2014

Fialový retro kabátek  


 V období svátků a dovolené, odpočívá zaslouženě i Můj milovaný šicí stroj.

Avšak díky účasti na jednom večírku, kde byl vstupenkou  "nejstarší nositelný kousek oblečení, který Vám visí ve skříni " Vám mohu, moje milé dámy, představit model, který vznikl před sedmnácti lety.



Dávno už ho nenosím, velikost odpovída mé "jiné" postavě , střih imituje oblíbené kabátky osudových hrdinek z románů ruských klasiků, kterým jsem v té době dočista propadla...
Snad jen z nostalgie si ho uchovávám hluboko vzadu ve skříni.


K mému velkému úžasu pořád vypadá ale svěže a chic.


Zkusím zapátrat hluboko v paměti, abych Vám model, co nejvěrněji popsala...
Střih jsem jistě bez jakychkoliv úprav použila z nějaké ruské Burdy.
Vrchní látka je měkký fleece fialové barvy.
Podšívka je hodně umělá, o saténu jsem, v těch letech, neměla ani ponětí.


Fialový retro kabátek

  • Je hodně vypasovány, komplet vypodšívkovaný
  • Přední díly jsou ušity jako malé samostatné " šůsky"
  • Rukávy jsou prodloužené, úzké.
  • Ramenní vycpávky,  v té době,  byly módní nutností
  • Hluboký výstřih do "v" zdobí pouze knoflíková léga bez klop i límce
  • Légu okupují tři velmi ozdobné "památeční -tuzexové" knoflíky
  • Knoflíkové dírky jsou vypracovány ručně, řetízkovým stehem. 






Po bláznivém večírku plného vanilkových doutníků, křišťálových skleniček zlatavého  bourbonu, jazzových a bluesových melodií, jsem retro kabátek láskyplně nechala vyčistit v profi čistírně a v bílém obalu ho pověsila na čestné místo v šatní skříni.
Třeba zase někdy, v příštích letech, budu mít dobrou příležitost  si ho obléct.
 Kdo ví, co nám budoucnost přinese...


A protože se blíží  rok 2015, přeji Vám, moje mile dámy, aby jste všechny

  •  S radostí  prožívaly svou každodenní přítomnost
  • S vrozenou ženskou intuicí chytře využily budoucí příležitosti
  • S pochopením vzpomínaly na svou minulost, protože i ona je součástí 
                                      Vaší jedinečné a neodolatelné osobnosti...





Děkuji Vám s největší možnou pokorou, které jsem schopna, za každé přečtení mých příspěvku a pozitivní reakce, ať už osobní, písemné, nebo telefonické.
Je to ta nejlepší terapie a lék proti okamžikům, kdy se vůbec necítím jako madame chic :-)))







Žádné komentáře:

Okomentovat