Prohledat tento blog

neděle 12. dubna 2015

Minimalistické kalhoty


Moje milé dámy kolikrát jsem konstatovala ve svých příspěvcích, že jsem se nenarodila pro nošení kalhot.

Bohužel jsou činnosti a akce, při kterých si s šaty a sukněmi nevystačím.
Jsem schopna s noblesou nosit šaty při jízdě na skůtru, sbírat v nich houby v lese. Jako soudná madame chic cz,  jezdit na koni, nebo lézt po skalách jsem v žádném svém modelu nezkoušela...


A tak se nevzdávám a vytrvale hledám top střih kalhot pro svou postavu. Pozoruji, analyzuji, zkouším, stříhám, šiji, nosím, posílám dál.
Možná ale, že jeden super střih jsem právě objevila a chci se s Vámi, o něj rozhodně podělit.

Látku jsem zvolila maximálně splývavavou. Pružnost byla doplňkovým bonusem. Barvu univerzální černou.



 Minimalistické kalhoty
  • Kalhoty mají tzv. mrkvový tvar: od kolen se nohavice výrazně zužují.
  • Přední díl má v pase po dvou velmi hlubokých skladech z každé strany.
  • Zadní díl je o 15% širší než přední díl a je bez záševků.
  • V bočních švech jsou všity kapsy " na míru ruky"  aby zbytečně nepřidávaly na objemu v problematických partiích.
  • Přední opasek je řešen podlepením a přišitím v sesazovacím švu. 
  • Zadní část pásku je prošita do tunýlku a protaženou barevnou gumou je redukována šířka zadního dílu na správnou velikost. Guma je bezpečně přichycena v bočních švech opasku.
  • Záložky jsou prošity dvojitou jehlou.
  • Celková délka kalhot je na šířku prstu pod kotníky při obutí lodiček s podpatkem minim. 6 cm.

Kalhoty jsem šila 2 večery. Jsem z jejich linie nadšená. Splývavý model volně kopíruje moje problematické křivky a dává pouze tušit, kde - co - v co přechází. Z boku, kalhoty prodlužují  nohy.  Množství záhybů neprozradí případné rozklepaná kolena. Ať už ze strachu, nadšení, nebo šarmu mužného protějšku. Jaro, vítej...




Kvůli ideální vyváženosti proporcí nosím k minimalistickým kalhotách převážně upnuté vršky. Vyzkoušela  jsem k nim také volný vrchní díl, obdobu ikonické halenky, ale v tomto případě doporučuji striktně dodržet max. celkovou délku horního dílu k pasové linii.


A co Vy  moje milé dámy, jste stejně vytrvalé při hledání Vašich top modelů?

Žádné komentáře:

Okomentovat