Prohledat tento blog

neděle 5. dubna 2015

Nahé šaty


Duben je pro mne jedním ze zásadních měsíců v roce. Je to měsíc před mými narozeninami a Já začínám přehodnocovat uplynulý rok.


Nemilosrdně odhazuji všechny své "role" a zcela odhalena rekapituluji :  Co se mi povedlo, co mohlo dopadnout lépe,  co jsem projela na plné čáře a co z plánů zůstane asi navždy jen v rovině snů.


Je to taková intimní masochistická "hra na pravdu",  kterou,  ačkoliv jsem ve finále rozoraná jak kukuřičné pole, opakuji s železnou pravidelností každý rok.
Prý je člověk v životě  natolik úspěšný, nakolik je ochotný vést nepříjemné rozhovory s druhými i se sebou samým.


Jako každá z Vás moje milé dámy, si rozhodně neodpírám pocit bezpečí, podpory a zajištění. Ale nejdůležitější je pro mne cítit se dobře ve své vlastní kůži. Cítit se žensky, důstojně, originálně a svobodně...


Šaty, které jsem si tentokrát ušila, jsou jako moje druhá kůže a nic nepředstírají.


Mohu je nosit na jednání do státních, polostátních i soukromých institucí.  Mohu v nich oběhnou pár zajímavých akcí. Můžu si v nich odskočit do nóbl restaurace na Sacher...
Dle příležitosti je mohu doplnit o sako, lehký svetřík, koženou bundu, dlouhý kabát.


Zvolila jsem hodně pružný kvalitní samet. Vysoký podíl elastanu zaručuje sníženou mačkavost i při celodenním posedávání a absolutní svobodu pohybu.


Královský materiál dodává látce punc vznešené důstojnosti a barva lichotí každé ženské pokožce..



Nahé šaty
  • Stříhány jsou z mnoha dílů. 
  • Vypasovanost živůtku zajišťují pásové záševky v předních i zadních dílech.
  • Přes celá záda je všitý skrytý zip.
  • Zapínání je pojištěno kovovým háčkem za krkem.
  • Sukně má poskládaný přední díly do falešných šůsků.
  • Zadní díl má všité tvarované sedlo.
  • Zadní a přední díly jsou v oblasti ramen spojeny ramenními, z líce prošitými, zdvojenými sedly.
  • Rukávy jsou klasicky vsazené, dlouhé, prošité v záložce dvojitou jehlou.
  • Celková délka šatů je po kolena. Záložka je prošita dvojitou jehlou.






Šaty jsem šila 4 večery. Měkkého poddajného materiálu jsem se ráda dotýkala. Rafinované překlady na sukni dodávají jakkoliv rostlé nositelce šatů punc nezaměnitelnosti a originality. A o to madame chic cz jde. Neztratit se v bezejmenném davu a jít si za svými sny, dokud je na to ještě čas....


                                         

 A co Vy, moje milé dámy, oblékáte rády "nahé" šaty a jdete vytrvale za svými sny?










Žádné komentáře:

Okomentovat