Prohledat tento blog

neděle 19. dubna 2015

Žlutá šifonová halenka



Moje milé dámy i já mám po zimě obrovskou potřebu a spotřebu slunce, světla, čerstvého vzduchu.

Miluji, když mě ráno probouzí světlo za okny a hlasitě štěbetající drozdi v korunách stromů Optimisticky mě naladí,když při cestě do práce vytahuji sluneční brýle místo deštníku nebo rukavic.
Odpoledne, při čekání na vlak domů, nastavuji unavenou tvář probleskujícím paprskům skrz větve stromů v bláhové naději, že  pravidelná desetiminutovka přirozeného opalování mi vykouzlí lepší bronzer na tváři než legendární Terracotta by Guerlain.


Automaticky přecházím na syrovější a odlehčenější stravu. Každé ráno piji vlastnoruční presované fresh mix šťávy a omezuji dobrovolně pečivo a méně dobrovolně počet šálků kávy za den. Cvičím Pozdrav slunci a více tancuji.



Ze skříně vytahuji lehčí a barevnější kousky. Čim více rafinovanější a transparentnější, tím lépe.


Abych Slunce  podpořila v jeho plné síle, rozhodla jsem si ušít "sluneční  halenku."


Ķoupila jsem si velmi transparentní a jemný šifon barvy rozkvetlých narcisů.


Střih jsem zvolila zavinovací, s hlubokým výstřihem a  zadním zapínáním na zavinovacích dílech.



 Žlutá šifonová halenka
  •  Přední díly jsou stříhány současně s prodlouženými zavinovacími díly, které jsou podélně prošity jako klasické zapínací lišty.
  • Překřížení probíhá zepředu dozadu a zavinovací díly se zapínají  na umělohmotné transparentní patentky.
  • Na zapínacích lištách jsou vypracovány tři ručně vyšité knoflikové dírky a přodloužené přední díly se zapínají na drobné duhové knoflíčky.  
  • Zadní díl je střižený z šikmo položené látky a v celkové délce k pásové linii.
  • Přední i zadní díly mají zdvojená ramenní sedla, výrazně prošitá.
  • Rukávy jsou klasicky vsazené a dlouhé. 





Nádherná optimistická barva mi nahrazovala zdlouhavější šití z jemného a nestabilního materiálu. Průhlednost šifonu nemilosrdně odkryje každý špatně ušitý steh. Jakékoliv párání je hodně problematické. Nulová pružnost vyžaduje pozorné měření nestandardní postavy, aby ve výsledku nikde nic nepnulo a nebyla tak potlačena další přednost látky, tj. splývavost.


K halence se chystám nosit široké sukně se sklady. Kalhoty klidně ve sportovnějším stylu.
Mohu ji použít i jako lehký kabátek přes " malé černé" bez rukávu.
Kvůli hloubce výstřihu  a průsvitnosti vyžaduje halenka podkladový kus například jednoduchá tílka v základních barvách.



Moje milé dámy, doufám, že i Vy máte čas vychutnat si Slunce na tváři a že si ho trvale uchováváte ve svých Srdcích.









Žádné komentáře:

Okomentovat