Prohledat tento blog

neděle 12. července 2015

Ideální dovolená madame chic cz


Ideální dovolená znamená pro mne dovolit si dělat, co se mi zlíbí. Odprostit se od časových harmonogramů, organizovaných hromadných výjezdů a přelidněných prostor.

Ideální dovolená mi umožní kdykoliv a kdekoliv zavřít oči a snít.
O půlnoci se cpát na promenádě výtečnou zmrzlinou.
Hodiny jen tak prolelkovat a nezúčastňovat se hovoru.


Ideální dovolená mi pomůže zapomenout na povinnosti a starosti reálného života.
Zastavit se neplánovaně na místech, o které v běžném shonu nezavadím ani pohledem.


Ideální dovolená mě nechá měnit má rozhodnutí dle momentálního rozpoložení a dovolí mi klidně nic nedokončovat.
Padnout do postele za svítání a vylézat z ní po čtyřech v pravé poledne. Krmit se tím, co nabízí místní tržiště nebo pochybné stánky s rychlým občerstvením.


Ideální dovolená mne nechá dojímat se nad obrázky pouličních umělců,  na moment svobodně rozvlnit boky na náměstí s úplné cizími lidmi. Prochodit zajímavá místa křížem krážem v různou denní i noční dobu a pozorovat z povzdálí dovolenkový mumraj kolem sebe.


Ideální dovolená mi přihraje do cesty jen samé zajímavé, svobodomyslné a tolerantní lidi.
Inspirativní myšlenky. Nezapomenutelné zážitky. Spousty odpočinku. Čerstvý vítr do zamotaných myšlenek a nakopne mě k výkonům hodných olympijských vítězů... 

Prožít ideální dovolenou stojí rozhodně tolik námahy a invence jako ušít top šaty pro VIP na filmový festival....

Moje milé dámy, doufám, že Vy jste zažily, zažíváte nebo teprve zažijete svou ideální dovolenou právě letos  !!!



Žádné komentáře:

Okomentovat