Prohledat tento blog

neděle 19. července 2015

Smaragdové večerní šaty

Pro letní tropické večery, noci a brzká rána...
Nevím, jak zvládáte úmorná vedra Vy, moje milé dámy, ale Já, těžký alergik na jakoukoliv formu klimatizace, nemám příliš možností důstojně přežívat...
Jediným snesitelným místem se pro mne stává moje suterenní šicí dílnička.


V takových vedrech nejenže střídmě jím, hýbu se, ale mám i tendence se velmi střídmě a jednoduše oblékat.


Automaticky jsem najela na prázdninový režim. Snažím se méně pracovat a více se bavit.
Za požitky a prožitky vyrážím zpravidla později odpoledne a vracím se nad ránem.


Pár zajímavých památek  a výstav. Pouliční kultura. Lehké jídlo ve Vyhlídkové restauraci. Zastavení v klubu, taneček a Dobrý drink. Relaxační povalování dokud nám to kosti a čas dovolí...


Na letní večerní šaty mám proto jasné požadavky: Volný střih,  splývavý chladivý materiál, přiměřeně krátký rukáv a barva, která nepřitahuje hmyz a další nevítané společníky....

Zvolila jsem chladivý satén v nádherné smaragdové barvě, která sluší jak opálené, tak i bledé pokožce. Dokonce i pihy od sluníčka této barvě vyložené sluší...



Smaragdové letní večerní šaty 

  • Áčkový střih šatů tvoří pouze dva díly.
  • Rukávy jsou krátké, volné, zakončené průramky.
  • Přiměřeně hluboké "véčkové" výstřihy jsou jak vpředu tak vzadu olemovány šikmými proužky totožné látky i barvy.
  • Ozdobné řasení pod výstřihem předního dílu se koriguje jednoduše stažením vázačky v úzkém našitém tunýlku.
  • Celková délka šatů končí těsně pod koleny.


Šaty jsem šila jedno odpoledne. Satén je dobré kvality. Šaty se nemačkají a jsou dostatečně vzdušné.

Krásně se vlní a nesou v rytmu tanečních i vycházkových kroků...


Tak a ještě nějakým drobným smaragdem ozdobit holý krček a jsem ten nejzářivější drahokam na světě...




A co Vaše večerní letní šaty, moje milé dámy?

Žádné komentáře:

Okomentovat