Prohledat tento blog

neděle 14. února 2016

Šaty cafe latte macchiato

Dnešní příspěvek připadá na den sv. Valentina, svátku všech zamilovaných.
Já mám raději 1. Máj, polibky pod rozkvetlou třešní a tradiční výšlap na Petřínskou rozhlednu...


Ale budiž...


Každopádně je pro mne pocit zamilovanosti, samotná láska a milovaný objekt, předmětem zásadním, intimním a víceméně soukromým.



Obecně je pro mne Láska stejně nepostradatelná jako každodenní kávový rituál. Jsem požitkářka tělem i duší  a dokážu si, s vědomím vlastní smrtelnosti, rozkošnicky vychutnávat  každý krásný okamžik svého života....


Jednoznačně upřednostňuji kávu s kvalitním základem. Se silným tělem, vonící po koření nebo citrusech


Pokud určitá značka vybudí mé veškeré smysly, zůstávám ji věrná léta a experimentuji pouze se způsobem přípravy.
Ranní ristretto, povzbuzující espreso Lungo, víkendové cappucino a hříšně lahodné latte macchiato...


Vychutnávám si ji nejraději denně,  ale pokud mi nápoj zhořkne a začne být pro mé tělo i duši nestravitelná,  dokážu se ji na pár měsíců vzdát a nahradit ji jiným příjemným smysluplným rituálem...


 Po úpravě chuťových pohárků je každá další vybraná káva kvalitnější a lahodnější.


Dnešní model jsem nosila v hlavě už od Vánoc. Šaty jsem zvolila právě v tónech své nejoblíbenější kávy.  V decentních barvách cafe latte macchiatto. Barvu horkého mléka jsem použila na část předního dílu a tmavší barvu smíchaného espresa na zadní díl,  část předního dílu a detaily v pase a na rukávy. Řasení na předním díle mi evokuje našlehanou mléčnou pěnu.


Materiál jednoznačně italský Jersey pro svou pružnost, tvárnost a měkkou poddajnost.


Šaty cafe latte macchiato
  • Střih byl pečlivě připraven konstrukcí papírového střihu na krejčovské panně.
  • Z tmavého Jersey je konstruován pravý přední spodní díl, pasové boční sedlo, oba zadní díly a oba rukávy.
  • Ze světlého Jersey je konstruován spodní přední a vrchní celý přední díl.
  • Světlé díly jsou nabrány do skladů. Částečně, pro zmenšení objemu v délce záhybu prošity.
  • Výstřih přední je záměrně širší, aby se také vlnil.
  • Rukávy mají ramenní a loketní záševky, jsou volně vsazené a dlouhé pi zápěstí.
  • Spodní záložka končí dva prsty pod koleny.

Šaty jsou pro mne ztělesněním absolutní ženskosti a charmu. Jsou lehce okázalé a vrací mne do období první republiky, kdy Ženy žily, chovaly se a oblékaly jako Ženy a Muži byli  pravými gentlemany...


Moje milé dámy, pijte plnými doušky svou oblíbenou kávu, udržujte si své oblíbené kávové rituály a  pokud zrovna kávu nepijete, užívejte si ozdravný proces svého těla i duše a plně ho vnímejte...



Doufám, že jsem Vás opět lehce inspirovala a budu se těšit na další neděli s Vámi☆★☆


Žádné komentáře:

Okomentovat