Prohledat tento blog

neděle 28. února 2016

Relax domácí souprava

Moje dominantní ruka ma díky rozsáhlému zánětu šlach nařízený absolutní klid minimálně na tři měsíce.



Pravačka trucovala. Nespolupracovala se semnou. Shodli se s panem doktorem, že jsem ji prý nadmíru zatěžovala...


MR. Google mi poradil, jak  "pracovat, tvořit a šít na levačku". Jako bych celou dobu pracovala za zrdcadlem... a výsledek: své "levé výtvory" bych mohla rozdávat jako kvalitní a savé utěrky mistrům údržbářům, seřizovačům strojů a automechanikům...


Týden jsem trucovala. Otráveně polykala denní hrst léků. Mračila se, nekomunikovala, koukala tupě do zdi. Vyrážela na dlouhé terapeutické procházky se psem.


Později jsem změnila úhel pohledu a čas dalšího nuceného odpočinku využila ke zmapování podmínek a vytvoření plánu další cesty.


V polovině druhého týdne dominantní ruka váhavě promnula v oteklých prstech šedou měkkou teplákovinu. Vyzývavě nechala proklouznout mezi prsty optimistický puntíkovaný jersey.


Nůžky držela stále křečovitě a já ji dopřávala, bez odmlouvání, častý odpočinek. V sobotu už jsem tancovala po dílničce s výtvory, které by asi na FWNYneuspěly, ale doma v nich budu za madame chic rozhodně.



Jersey puntíkovaná halenka se šůskem

  • Střih je jednoduchý, dostatečně volný.
  • Přední díl je kratší než zadní. 
  • Výstřih je lodičkový.
  • Zadní díl má zaoblený delší díl a u krku roztomilý záhyb.
  • Rukávy jsou dlouhé, volně vsazené

Jezdecké tepláky

  • Nohavice jsou střiženy ze čtyř tvarovaných dílů
  • Přední díly jsou ozdobeny paspulkou stejné barvy.
  • Nohavice jsou nestejně dlouhé.
  • Pas je široký pět centimetrů.
  • Zip je všitý v levém boku.


Přírodní lékaři tvrdí, že nemoci, úrazy, nehody a poruchy v domě přichází v okamžiku, kdy my sami scházíme ze správné cesty a marně hledáme stabilitu.
Jsem si vědoma, že poslední roky jsem si rovnováhu a stabilitu pořádně rozhodila.


Intuitivně se vracím k nejšťastnějším rokům svého dosavadního života  a znovu zařazuji do svých dnů více relaxu, jógy, jednodušších jídel, kultury a cizích jazyků.


Chci další aktivní roky strávit žitím tady a teď. Cestováním. Láskou a pravidelným setkáváním s přáteli. Klidně v mojí nové chic relax domácí soupravě...


Doufám, moje milé dámy,  že jsem Vás opět lehce inspirovala a budu se těšit na další neděli s Vámi ☆★☆



Žádné komentáře:

Okomentovat