Prohledat tento blog

neděle 6. března 2016

Krajková halenka 

Nucené zdravotní přestávky v "terapii šitím" se mi celkem úspěšně daří vyplňovat jinými "terapiemi".  Mezi ty oblíbené patří rozhodně "terapie kulturou".


Těším se na plánovanou výstavu Maxima Velčovského v Moravské galerii Brno.
Denně věnuji 90 minut procvičování angličtiny skrze mé oblíbené seriály. Hannibala, Bones a CriMinds jedu už potřetí.
Objevila jsem kouzlo audio knih. Konečně jsem tak "přečetla" většinu Vondrušky.
S požitkem jsem se vrátila ke knižní tvorbě Marty Davouze. Jak já ji rozumím...
Nejen, že jsme stejného hvězdného znamení, ale jistě i "ražení".
Je to madame chic v každém ohledu a Já bych ji, okamžitě, adoptovala jako svou životní mentorku...


Nejvíce se ale letos těším na Smetanovu Litomyšl. Jako vlk z Wall Street, plna adrenalinu, jsem vítězoslavně vybojovala vstupenky na ty nejlepší koncerty. Opakovala se totiž situace z loňska, kdy už dvě hodiny po zahájení předprodeje, nebylo z čeho vybírat.


Festival se tradičně koná  v historických prostorách a přilehlých zahradách zámku Litomyšl. Neskutečně magická a  slavnostní atmosféra.


Jistě mi moje milé dámy dáte za pravdu, že není slavnostnějšího a ušlechtilejšího materiálu než krajky a sametu.


Vybrala jsem tedy jemnou transparentní tělovou neelastickou krajku.



Krajková halenka

  • Střižena rovně bez modelovacích záševků.
  • Přední díl má rozparek v hrudní části a zapínání na perličku s nitěným poutkem.
  • Okolo výstřihu je halenka na předním i zadním díle zřasena.
  • Rukávy jsou dlouhé a volně vsazené.
  • Délka halenky je na šířku dlaně pod pasovou linii.
  • Všechny Švy jsou šité, díky transparentnosti, úpravným francouzským postupem.


Krajka je velmi ušlechtilý, avšak na zpracování poněkud choulostivý materiál. Je vyloučeno jakékoliv párání. Žádá si velmi jistou ruku nejen při pokládání střihu na látku, střihání, ale především při krejčovském zpracování.


Společně, s rozpracovaným modelem ze sametu, který Vám chci představit dalši týden, mi šití zabralo pět večerů.

Vynaložená námaha stála za ten božský pocit. V modelu se cítím královsky, s koženou bundou a jeansy, lehce rockově. Rozhodně se v davu neztratím.


Doufám, že jsem Vás, moje milé dámy, lehce inspirovala a budu se těšit na další neděli ve vaší ☆★☆ společnosti.







Žádné komentáře:

Okomentovat