Prohledat tento blog

neděle 13. března 2016

Sametová maxi sukně

Jde o druhou část modelu ke krajkové halence.


 Tento komplet bych si ráda těšit na slavnostní zahájení Festivalu Smetanova Litomyšl.


V mírné obměně, jsem nedočkavě sametovou sukni "vynesla" na výstavu Maxima Velčovského.


Taky do knihkupectví, kde už týden chodím obhlížet jednu knihu o módě 20.století. Jde o nejucelenější průvodce retro módou, který byl prozatím vydán. Zamilovala jsem se do ní, zdá se mi o modelech z ní každý druhý den a ačkoliv stojí jako kvalitní sezonní obuv, jsem rozhodnuta si ji koupit.


Spontálně mi ji pochválil šarmantní prodavač v mé oblíbené pekárně, kam minimálně třikrát týdně zavítám pro naprosto bezkonkurenční chlebovou tyčku s kousky hořké čokolády.
Dobrovolně pak ignoruji minimálně čtyři stanice tramvaje, abych ty maxi kalorie spálila...


 Pro tento model jsem zvolila trošku tužší samet, než na model "nahé šaty".
Jde o tzv. Technický neelastický samet a získala jsem ho jako přebytek za minimální cenu z továrny , kde se šijí hračky po děti.



Sametová maxi sukně
  • Střihaná je z jednoho dílů, pouze zrcadlově položeného na látku.  Každý díl látky,  včetně rozložených záhybů zabral 120 cm ze 150 cm šíře látky.
  • Přední i zadní díl mají po třech, proti sobě, složených  záhybech.
  • V pravém bočním švu je všitá kapsa. Kapsové váčky jsou také ze sametu.
  • V levém bočním švu je v šitý skryte umělohmotný zip.
  • Pásek je 6 cm široký a má dodatečné vnitřní zapínání na dva malé umělohmotné knoflíky a nitěná poutka.
  • Záložka sukně je asymetrická. Vlevo začíná v polovině lýtka a vpravo končí u kotníků.

Maxi sukně, jsou dle mého názoru, nesmírně ženské a pohodlné. V mužích probouzí fantazie a pokud jsou dobře střiženy, velmi dobře skryjí nedostatky postavy.


Jen je potřeba si vyzkoušet, že v případě malé postavy,  pohodlné baleríny raději nechat jen na doma a na zahradu a do společnosti obouvat boty na platformě, klínku, či podpatku...


Moje milé dámy, doufám, že se mi podařilo Vás opět lehce inspirovat a budu se těšit na další neděli s Vámi ☆★☆.








Žádné komentáře:

Okomentovat