Prohledat tento blog

neděle 7. února 2016

Tepláky do kanceláře

Před půl rokem, moje milé dámy, pro madame chic nemožné. Od nového roku zcela běžný obrázek.


Moje současné pracoviště prochází rozsáhlou rekonstrukcí a výstavbou nových budov. Provizorní Kancelář mi stojí na začátku tohoto "staveniště."
Pokud není mráz, brodím se každé ráno a pak ještě několikrát denně , do své kanceláře po kotníky v bahně, přeskakují kaluže kalné vody a zakopávám o kusy betonu, cihel a tvárnic.


Přestože mám průpravu juniorské gymnastky, nikdy se mi nepodaří dorazit z bodu A do bodu B bez ztráty elegance a čistoty.
 Semišové boty, hedvábné punčochy a úzké modely jsem odložila na zadní police v šatně a postupně vytahuji oblečení a boty,  ve kterém chodím na túry nebo se psem.


Inspiraci pro dnešní model mi dala jedna mladá sympatická dvojice, na níž jsem narazila koncem loňského roku v mezinárodním rychlíku z Vídně do Prahy.


Působili velmi ležérní, pohodlně a cool. Oba měli na sobě volnější pleteninové kalhoty ušité ve stylu tepláků, oproštěné od všech pruhy, fajek a Zelených krokodýlů...
Muž měl mramorovou pleteninu kombinovanou s černým lemováním na kapsách a v pase a žena měla modře mramorovinovou teplákovinu s fleecem uvnitř. K tomu jednoduchá Jersey trička v tm. Modré barvě, dlouhé zimní kabáty, pod nimi kožené bundy. Na nohou kvalitní prošívané kožené boty.


Proč si neušit kancelářské kalhoty z materiálu vhodného pro tepláky. Pletenina a klasická teplákovina je pro mé spodní partie příliš hutná, proto jsem zvolila kvalitní silnější Jersey v tmavomodré barvě.


Střih jsem vybrala vhodný pro malé plné postavy.



Tepláky do kanceláře

  • Šíře všech dílů dosahuje obvodu boků. Tvarování v pase zajistí dlouhé pasové záševky. Přední díly mají ještě po dvou, do poloviny délky,  přišitých skladech.
  • Praktické kapsy ve švu jsou naši ty společně s bočními sedly.
  • Zapínání je vyřešeno lehkým umělohmotný m zipem a patentkou, abych se vyhnula pracnému vyšívání knoflíkové dírky u pružných materiálů.
  • Vrchní knoflík v barvě látky je našit pouze pro efekt.
  • Úzký pásek je posazený na šíři dvou prstů nad pasovou linii a je záměrně, v obvodu, volnější. 
  • Délka nohavice končí pod kotníky.


Teplákové kalhoty splňují veškeré podmínky, pro než jsem ochotna je do kanceláře nosit. Praktičnost. Pohodlnost. Umírněnou ležérnost.


Vhodný vršek dodá kalhotám buď sportovní, ženský nebo minimalistický  nádech.


Takže jsem se, moje milé dámy, opět přesvědčila na vlastní kůži, že" nikdy neříkej nikdy..." Zvláště ne chic teplákům !!!



Doufám, že jsem Vás opět lehce inspirovala a těším se na Vás příští neděli ☆★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat