Prohledat tento blog

neděle 9. listopadu 2014

Vesta s šálovým límcem: objevování zelené barvy...

Znáte to přísloví  "netlačit na pilu"?
Tak to se přesně hodí na moji snahu včlenit do svého šatníku zelenou barvu.


Spousta  jiných madame chic by rozumně začaly koupí obyčejného trička v zelené barvě nebo decentním šátečkem,  madame chic cz se rozhodla   z b r k l e  pro koupi hned dvou metrů látky ve vyšší cenové kategorii.

Pochopitelně se za takových podmínek látka stala nadlouho "popelkou".
Zkrátka jsem v ní neviděla model, pro který "se narodila".
Tato situace se mi stává velmi zřídka. V 99% mi model a látka před očima tančí smyslné tango na první dobrou....
První soustředěný dojem byl:  příliš těžká, příliš strukturovaná, příliš zelená...
Naštěstí mě životní zkušenosti naučily, že někdy je nutný odstup a čas.

Správný čas pro "popelku"  uzrál jednoho opravdu sychravého odpoledne, při popíjení svařeného vína za zvuků řízné skladby dr. House.


Flash...Zelená barva podzimu, struktura vhodná pro hru s křížením, tíha látky pomůže šálovému efektu...
A už kmitaly pastelky po skicáku, nůžky dorážely na látku, jako čerstvě zamilovaný puberťák na objekt své touhy , dr. House vystřídal Jamie Cullum a další sklenka vína chutnala jako z lahve plněné v minulém století.



Vesta s šálovým límcem :

  • Kvůli zachování úzké siluety jsou v zadním díle ušity dva pasové záševky
  • Šálový límec vznikl přeložením přinechaných částí pravého i levého předního dílu napolovic a jejich následným překřížením přes sebe.
  • Výstřih a průramky jsou předšity podsádkou stejné látky.
  • V levém bočním švu je skrytě všitý barevně sladěný zip.
  • Záložka je podhrnuta na dva centimetry a v kraji prošitá.
  • Celková délka vesty je na šířku dvou dlaní nad kolena.





Vestu nosím nejen doma ale i do práce.


 Je chic, efektní, hřeje mě, aniž by mi přidávala na objemu a připomíná mi, že "trpělivost růže přináší"...



A co Vy moje milé dámy, jaká přísloví Vás nejdřív napadají, nejvíce je používáte, nejlépe Vás vystihují ?


Žádné komentáře:

Okomentovat