Prohledat tento blog

neděle 30. listopadu 2014

Chic šedé jeansy s červeným prošitím

Když musím stihnout 1000 věcí za hodinu, když musím poskakovat v kolejích, abych stihla nastoupit do vlaku, když musím vylézt na nejvyšší kopec v našem okolí, abych se mohla zbavit napětí, tak vytahuji ze skříně, s teatrálním povzdechem, kalhoty. Nejčastěji jeansy.


Proč s povzdechem? Inu, jak jste si moje milé dámy, stačily jistě všimnout, nenarodila jsem se s dlouhýma a štíhlýma nohama a nedokázala jsem je zeštíhlit ani když jsem vážila méně než pytel cementu a v pase měla 54 centimetrů...
Nic naplat. Kalhoty mým nohám neslušely před dvaceti lety a ani teď. S přibývajícími kily a léty dávám jednoznačně přednost ženskému oblečení. Šaty a sukně oproti kalhotám tvoří devadesát pět procent mého šatníku.


Posledních pár měsíců je moje oblíbená barva šedá. V kombinaci s červenými akcenty mi přijde nesmírně chic, lehce provokativní a hlavně plná energie...


Jelikož občas musím nosit kalhoty, tak jedině vlastnoručně ušité a nejlépe v této kombinaci.



Šedá látka je 65% bavlněná džínovina s polyesterem a 5 % podílem elastanu. Červené nitě na prošití, jsou silnější,  vyrobené přímo pro tento účel.

Jeansy

  • Jsou střiženy a ušity v úzké siluetě.
  • Mají 5 kapes v typickém provedení pro klasické jeansy.
  • Zadní díl je vsazen v pasové části do sedla.
  • Barevný zip má podsádku.
  • Pásek je vyztužený, ozdobený pěti praktickými poutky.
  • Zapínání pásku je na strojově zpracovanou knoflíkovou dírku a ozdobný knoflík.
  • Nápadné prošití v červené barvě je záměrně provedeno v místech, kam má na sebe model strhávat pozornost.
  • Délka kalhot je, v případě bosé nohy, až na zem.



Jeansy jsme šila čtyři večery za dohledu našeho aristokratického čtyřnohého asistenta  Henrika von Helsink. Neustálé střídání nití a patek ve stroji mě nepatrně zdržovalo, ale za ten výsledek mi to stálo.


Přestože jsem  přesvědčena, že šaty a sukně umím nosit mnohem elegantněji, svůdněji a odlehčeněji, díky zvolené barevné kombinaci a provedeni budu brát právě tyto kalhoty více " na milost".
Jsem hold typická " madame" a jsem za to moc ráda... S žádným "monsieurem" bych nikdy neměnila, ani na minutu....


A co Vy, moje milé dámy, narodily jste se pro kalhoty nebo pro šaty a sukně ?


Žádné komentáře:

Okomentovat