Prohledat tento blog

neděle 2. srpna 2015

Drapovaný top s vodou

Další  f a n t a s t i c k á  narozeninová party.


Všichni hosté se měli obléct velmi neformálně, nejlépe v rockerském stylu.
Navíc jsme se měli těšit na nezvyklý adrenalinový zážitek...

Nepatrně jsem znejistěla. Jak znám oslavence,  tak by byl schopen nás nahnat na most a jednoho po druhém přesvědčit k bungee jumpingu. Nebo pronajmout závodní okruh a hodně rychlé motorky. Klidně objednat i dobrovolnou brigádu v ZOO u divokých šelem.


Bylo jasné, že moje neformální oblečení v podobě letních nabíraných šatiček nepřipadá v úvahu. Představa, že moje spodní prádlo by se mohlo stát snadno věcí veřejnou, mi nepřipadalo ani trochu chic.


Bohužel,  " úchvatné kousky ve stylu rocku"  mi taky zrovna metry šatní tyče nezabírají ...

Zaplula jsem mezi vlastní megalomanské zásoby látek a vylovila zajímavý bílý  perforovaný Jersey.


V poslední době ani snad jiný druh látky nekupuji. Tento byl s lycrou a elastanem.

Rozhodla jsem se pro zajímavě střižený a šitý top bez rukávů.  Doplněný tmavými riflemi a koženou bundou se stane mou vstupenkou na narozeninovou party.


Drapovaný top s vodou
  • Střižený a ušitý z dvou vrstev bílé perforované látky.
  • Vnější přední i zadní díl dosahuje při střihání skoro dvojnásobné délky vnitřních dílů. V několika částech je jemně nadrapovaný.
  • Vnitřní díly jsou střiženy v normální délce a tvoří kostru topu.
  • Obě vrstvy dílů byly k sobě sešity tak, aby se zároveň začistily průramky i výstřih
  • Výstřih zdobí půvabná "voda".
  • Záložka končí cca na šířku dlaně pod pasem.

Top  jsem šila jeden večer. Drapování mi s třetinkou Guinnesse šlo úplně samo. Jakmile dohrála navolená poslední rocková skladba, bylo hotovo a Já připravena vyrazit.


Top nemá rukávy, ale má díky zdvojené pružné látce spolehlivý korzetový efekt. Také nezanedbatelné maskovací schopnosti v oblasti bříška.


Nakonec jsme, moje milé dámy z mostu neskákali. " Netúrovali pekelné stroje" na okruhu, ani nekrmili lvy.


Pouze, značně posílení zlatavým mokem, procházeli zahradní bludiště za svitu měsíce.
Pro klaustrofobiky a jinak dezorientované hosty to rozhodně adrenalin byl. Nezapomenutelný zážitek též.

Vážně přemýšlím, kam bych chodila trénovat, abych neměla nejhorší časové skóre...


 A co by jste oblékly Vy, moje milé dámy, na takovou narozeninovou party?




Žádné komentáře:

Okomentovat