Prohledat tento blog

neděle 23. srpna 2015

Náladové tričko

Podle momentální nálady se oblékám 350 dnů v roce. Zbývajících 15 dnů podle doporučovaného dress code na pozvánce.


Miluji ty rána, kdy se probudím, vpustím do ložnice čerstvý vzduch a hned mi v hlavě naskočí, jestli chci být dnes ženský chic, městský chic nebo nenápadně chic.


Po ranní sprše, dobré snídani a poslechu zajímavého hosta na oblíbené rozhlasové stanici, otevřu svou skříň, zálibně přehlédnu čtyři metrové tyče barevných ramínek a všemi smysly vyberu ten jediný správný model pro nacházející den.


Vy víte, moje milé dámy, jak miluji barvy. Období, kdy jsem je "přestala vnímat" bylo jedno z nejsklíčenějších období v mém životě.
Jen do černé, bílé a šedé barvy se oblékám minimálně. Pokud po takových barvách sahám třetí den za sebou, zpozorním. Mozek hlásí POZOR ZVOLNI ! Jsi ve stresu, pod tlakem a přetížená.


Kdykoliv svou intuici neposlechnu, tělo mi, většinou do měsíce, pošle nemoc nebo úraz.
Poté jsem stejně nucena zpomalit, zklidnit se a konstruktivně přemýšlet.
Prostor dostanou nové myšlenky, neuchopitelné nápady,  rozdělané projekty...


Tak jako nyní. Zlomená noha. S berlemi se vážné špatně spěchá. Kancelářská židle s kolečky pár minut nažene, ale pouze na jednom patře. Z patra do patra musím stejně používat, několikrát denně, vlastní ruce a zadek. Hrdinsky se snažím ignorovat stékající pot po zádech, vibrující bicepsy a protestující břišní svaly...


Odměňuji se šitím propracovanějších podzimních modelů. Objevováním a nakupováním dalších fantastických látek. Nalezením světlejších a vzdušnějších prostor pro svou dílničku. Pravidelným zásobováním svého internetového obchůdku dalšími modely. Porovnáváním statistik oblíbenosti na sociálních sítích.
A znovu a znovu jsem mile překvapena zvyšujícím se počtem pravidelných čtenářů a návštěvníků. Děkuji, Vám, moje mile dámy !!!


Jelikož jsem chtěla vyzkoušet kvalitu látek, prvně zakoupených přes internet, rozhodla jsem se ušít pár triček pro Volný čas. Zvolila jsem hravou barevnou combo variantu.


Jako materiál jsem si vybrala jemný Jersey s bavlnou. Lehký, vzdušný, pružný v oblíbených a dobře kombinovatelných barvách a vzorech.


Náladové tričko/a
  • Nastřihla jsem vždy stejné zadní a přední díly na dlouhé tričko a díly na krátké tričko v zrcadlovém provedení.
  • Všechny topy mají výstřih vytvořený na jedno rameno. Opět zrcadlově.
  • Výstřih je, pro zachování požadovaného tvaru, vyztužen tenkým vliselínem. Přilnavost v hrudní oblasti  je docílena přesným přeměřením hrudníku. 
  • Přední díly jsou v kratší boční straně tvarovány pomocnými prsními záševky.
  • Rukávy jsou volně vsazené, přirozeně se zužující, 7/8 délky.
  • Spodní záložka a záložky rukávů jsou prošity dvojitou jehlou, aby se udržela maximální pružnost modelu.
  • Celková délka krátkých dílů končí na šíři dvou prstů pod prsy.
  • Okraj dlouhých dílů končí nad nejširším místem postavy.

Šití náladových triček mne procvičilo v prostorové představivosti. Kvalita látek mne nezklamala. U této tvorby jsem si na, dvě odpoledne, odpočinula od náročnějších modelů.


Ovšem focení s jednou funkční nohou bylo nesmírně fyzicky náročné. Protáhlo se,  hodně snímků bylo spíš úsměvných než použitelných.



Věnovala jsem ho Vám, moje milé dámy, které se mi pravidelně vracíte !♥♡♥


Žádné komentáře:

Okomentovat