Prohledat tento blog

neděle 16. srpna 2015

Letní asymetrická sukně


Modrá je vždycky dobrá. A čím je jí více tím lépe.
 Jak již víte, moje milé dámy, patří mezi mé nejoblíbenější barvy a ráda ji nosím v každém ročním období.


Původně jsem si ji šila jako další model pro pravidelné letní jízdy na skútru. Asymetrický díl měl rozpustile povlávat a nenásilně mě zviditelňovat pro předjíždějící auta.


Nojo, madame chic míní, avšak Osud mění...

Zlomená noha není naštěstí fatální zranění. Představuje pro mne pouze, v době rekonvalescence, pohybové omezení, zpomalení, přehodnocení a přeorganizování pracovního harmonogramu.

Zklidnění jsem využila pro obrovskou objednávku látek a galanterie na podzimní a zimní období. K  pečlivému nafocení dalších modelů pro vznikající internetový obchůdek.
Odlehčit svým šatním skříním od starších věcí a poslat je, s Tichým poděkováním Osudu, potřebným.
Pár odložených triček dotvořit momentálními myšlenkami a použít je jako slušivý uklízecí model.
Nenávidím uklízení míň, když mi to při něm sluší.


Zmožena pernamentním horkým počasím, jsem si pro Letní asymetrickou sukni vybrala 100% bavlnu v modré barvě.



Letní asymetrická sukně
  • Střih je asymetrický, rovný.
  • Pravý přední díl je střižený hluboce vykrojený.
  • Na levý přední díl je všitý z levé strany zdvojený půlkruhový godetový díl.
  • Zdvojená hrana vsazeného dílu zůstává záměrně volná.
  • Zadní díl je rovný a vypasovaný pasovými záševky.
  • Zapínání je řešeno skrytým zipem a háčkem v zadním dílu sukně.
  • Podsádka nahrazuje pásek.
  • Celková délka sukně je pod kolena.

Kvůli střihovým zvláštnostem a momentální tělesné indispozici jsem sukni šila  dva večery. S  pevnou bavlnou se mi pracovalo lehce. Oblíbená barva mne naplňovala klidem a optimismem.


Sukně má mírný stahující účinek v problémových partiích boků díky zdvojení křižujících se předních dílů.
Jako každá asymetrie umí potlačit objem.


Vzhledem k tomu, že jde o nepodšitou letní verzi sukně v bavlněném provedení, má bohužel tendenci k častější " únavě materiálu". Je třeba s tím prostě počítat a použít žehličku, aby jste v ní byla zase madame chic.


Vedle, oblekové kostkované sukně pro Dr. Hannibala jde o další, ne však poslední z asymetrických sukní v Mé sbírce. Našla jsem v nich stejnou zálibu jako v různých uzlech a řaseních na šatech a tričkách.


A co Vy, moje milé dámy, nosíte asymetrické modely?


Žádné komentáře:

Okomentovat