Prohledat tento blog

neděle 30. srpna 2015

Pouzdrová sukně s vykrojeným pasem

Pohoda. Klídek. Ranní procházky se psem. Týdenní lekce jógy. Dlouhý osvěžující spánek. Pravidelných deset tisíc kroků za den. Ani jednoho se mi momentálně nedostává...


Snažím se neklesat na mysli. Jako rozený optimista vidím sklenici stále z poloviny plnou...


Leduji nohu u filmů ve stylu Mamma Mia. Promazávám zázračnými mastmi u seriálů typu Gilmore Girls. Za hluboké noci, podložena jako Princezna na hrášku, čtu lehké prázdninové čtení a piji hektolitry meduňkového čaje.


S rozbřeskem odhodlaně pokořuji, s berlemi, jeden prudký schod za schodem. Abych se ocitla ve svém šicím ráji. Tady čas, únava a starosti zázračně přestávají existovat..


Zcela mne pohlcuje proces tvoření. Zdravá pravá noha zkušeně šlape do pedálu. Pod rukama se mi zhmotňují vlastní troufalé představy. A Já se zalykám nadšením a vděkem, že takové pocity mohu znovu a znovu prožívat...


Jednou z mých  odvážných představ bylo ušít , na svou žensky tvarovanou postavu, úzkou sukni v midi délce.



Nosila je s nepopiratelným úspěchem Marilyn Monroe. Sebevědomě v nich kráčí i ,nadmíru vyvinutá vpředu i vzadu, Kim Kardashian. Tak proč by se v pouzdrové sukni, noblesně, nemohla "nosit" i Madame chic ?


Použila jsem silnější gabardén s velkým podílem elastanu. Jako barvu jsem, lehce alibisticky, zvolila tělovo - pudrový odstín.


Pouzdrová sukně s vykrojeným pasem

  • Pracovala jsem zvlášt se zadním dílem a pak předním pravým a levým dílem.
  • Oblast pasu a boků je přesně tvarovaná pásovými záševky.
  • Pravý přední díl asymetricky zasahuje do levého předního dílu.
  • Vrchní díly pasu vpředu jsou vykrojeny v ostrých úhlech.
  • Celá oblast pasu je podložena ozdobně lemovanou podsádkou.
  • Zapínání je řešeno ručně všitým zipem v bočním levém švu.
  • Sukně není vypodšívkovaná.
  • Spodní záložka vzadu je rovná. Vpředu zvednuta do mírně vykrojeného oblouku a je podložena  podsádkou.
  • Celková délka je do poloviny lýtek  tzv. Midi délka.


Ušití úzké sukně mi zabralo, včetně nastřižení, tři odpoledne. Látka byla neskutečně tvárná a pevná. Promyšleně Tvarovaný pas odvede pozornost od plnějších boků. Oblouková záložka vpředu prodlouží kratší holeně.


Focení byla opět kapitola sama pro sebe. Se zlomenou nohou se velmi těžko uvolněně pózuje a fotí cokoliv od pasu dolů. Zvlášť,  když si model žádá vysoké podpatky.


Trochu rizika, více improvizace a hodně nadšení Madame chic dokáže dostat z" úzkých" do překvapivě chic úzkých modelů...




A co Vy, moje milé dámy, nosíte rády pouzdrové sukně v midi délce?



Žádné komentáře:

Okomentovat