Prohledat tento blog

neděle 10. ledna 2016

UNI černé jersey šaty

Moje milé dámy, pevně doufám, že jste vykročily do roku 2016 správnou nohou.


"Blogovací prázdniny"  patřily mezi  moje nejlepší rozhodnutí roku 2015. Přinesly mi čas pro své nejbližší. Odpočinek. Nadhled. Odstup. Novou inspiraci a chuť do nových projektů.


Vánoční dobu jsem si užila ve velmi vybrané společnosti: Georg, Mads, Edith, Gabriella,  Joe, Peter, Patrik, Tina...


Závěr roku jsem věnovala "generálnímu úklidu"  prostředí, těla, duše i srdce. Kromě pěti modelů, jsem všechny ušité šaty rozprodala. Tělo jsem, pomocí fit náramku, naprogramovala na deset tisíc kroků denně. Mysl jsem připravila na blížící se konec jedné životní etapy a prudký začátek nové.
V srdci jsem odpustila všem těm, co mne loni zklamaly a nechala je definitivně odejít ze svého života ...


Jako první model roku 2016 jsem se rozhodla ušít černé casual šaty.


Zvolila jsem velmi jemný,  avšak pevně strukturovaný Jersey.


Původní konstrukce střihu odpovídala jednoduchým zavinovacím šatům. V průběhu šití, jsem sem tam šaty dotvarovala, přímo na těle, sestavou záševků.



UNI Jersey černé šaty

  • sestaveny jsou ze živůtku a sukně.
  • Živůtek má zadní i přední tvarovací záševky a překrývajíce se, rozdílně vysoké zavinovací díly.
  • V boční levé části je živůtek několika záševky dotvarován do potřebné výšky.
  • Spodní díl šatů je mírně od boku rozšířen.
  • V pasové linii je tvarován vysokými záševky, navazujícími na pasové záševky horního dílu.
  • Rukávy jsou dlouhé, široké, řadou svislých záševků, korigovány na potřebnou šíři v zápěstí.
  • Spodní záložka šatů je prošita dvojitou jehlou a konči pod kolenní jamkou. 


UNI šaty jsem konstruovala a šila asi tři podvečery.  Práce s příjemným materiálem je pro mne pokaždé radost a po dvoutýdenní šicí přestávce jsem při tvorbě, zažívala  přímo euforii.

UNI černé šaty jsou pro mě i tzv. "Diplomatickými šaty".


Oblékám je kdykoliv chci, moje milé dámy, aby si ostatní pamatovali moji osobu, moje schopnosti a dovednosti. Nikoliv moje šaty...
Vřele doporučuji takový kousek ve skříní vlastnit...












Žádné komentáře:

Okomentovat