Prohledat tento blog

pondělí 11. dubna 2016

Jeansová sukně s korzetovým pasem

S jarem se dostavuje chuť nejen cestovat, ale i nosit častěji sukně. Mám v oblibě sukně široké, úzké, skládané, plisované, kolové, s chic detaily.


 Ve skříni mi visí barevné sukně dlouhé po kolena , v midi délce i ty maxi Dlouhé.


Sukně mi poskytují dostatek volnosti pohybu a pomáhají mi velmi elegantně kamuflovat skutečné proporce postavy.


Zrovna tento víkend jsem v sukni s korzetovým pasem zvládla absolvovat skoro 15 km procházku našim hlavním městem.


Sprinterské tempo jsem nasadila u sochy sv. Václava. Pasáží Alfa, kde sídlil dlouho Semafor, jsem proklusala. Probuzené jaro ve Františkánských zahradách mne donutilo zpomalit na svižnější vycházkové  tempo. Jungmannovo náměstí a Národní třídu až na Nábřeží jsem prosvištěla jako vítr. Krok hodný madame chic  jsem vybalancovala pár metrů před vchodem do kavárny Slavie. Co kdyby mě z okna pozoroval nějaký slavný umělec a  Já se stala inspirací  hodnou zaznamenání na papír, filmový nosič nebo notový záznam.


Navzdory časovému zpoždění, jsem  na Karlově mostě neodolala pohladit malý kovový křížek v zábradlí na místě, kde byl prý svržen do Vltavy světec Jan Nepomucký a pomyslet na své nejtajnější přání....


Na Kampu jsem už dobíhala s nebezpečně zkráceným dechem, rudými tvářemi  a sukní vyhrnutou vysoko nad kolena.


Komentovanou prohlídku výstavy Kupkových obrazů jsem přesto nestihla.  Zklamání jsem rozchodila dalším kilometrem k historické kavárně Savoy, stojící na stejném místě již od roku 1893. Prostředím, obsluhou a FAMÓZNÍ kaštanovou kávou jsem si bleskurychle spravila pokaženou náladu.


Na výstavu jsem se vrátila, stále ve stejné sukni, po velmi pozdním obědě ve vyhlášené restauraci Lokal a bezchybné svíčkové s třema.


Sukně s semnou ještě večer shlédla Teorii tygra v multikině.


 Poté, chudinka jeansová, zůstala pohozena na podlaze koupelny, až do druhého dne.
Ráno ji stačilo zvednout, vytřepat, lehce přes rovnou plochu uhladit a  uhánět v ní na vlakové nádraží...


Jeansová sukně s korzetovým pasem

  • Střihla jsem jeden přední díl,  dva zadní díly a 8  dílů korzetového pásku včetně podsádek.
  • Zapínání je vyřešeno kovovým  zipem.
  • 4 poutka v sesazovacích svislých švech pásku jsou široká 5 centimetrů,  aby mohla pojmout tenké i širší opasky.
  • Záložky a sesazovací šev dílů a pásku i podsádek jsou úzce prošité.
  • Lem sukně končí pod koleny.


Jeansovina je otestovaný zátěžový materiál již po dvě staletí. Tm. Modrá barva představuje klasiku.


Šití u kvalitní jeansoviny je pohodové a přesné. Sukně, i přes větší počet konstrukčních dílů, byla ušita během třech večerů



Korzetový pas má skvělý neviditelný stahovací efekt v oblasti bříška. Pohodlnost dlouhého kroku umožňuje vysoký podíl elastanu a stálou konstrukci oděvu tvrdší předepraná bavlna.Variabilita použitých opasků, společně s vhodnými vršky může z jedné sukně udělat pět různých modelů


Jsem přesvědčena, že půjde o další skalní kousek mého základního šatníku.

Moje milé dámy, doufám, že se mi podařilo Vás opět lehce inspirovat a budu se na Vaši společnost těšit další pondělí ☆★☆


Žádné komentáře:

Okomentovat