Prohledat tento blog

neděle 10. dubna 2016

Neděle za pondělí

Moje milé dámy právě sedím v mezinárodním rychlíku a mířím z báječného víkendu zpět do reality všedních dnů.
I když uháníme rychlostí 125 km v hodině, nemám problém strefit se do klávesnice a psát. Bohužel jsem podcenila množství tunelů, vzrostlých stromů a rozlehlých pastvin s povalujícími se přežvýkavci, avšak s minimálním pokrytím internetovým signálem. Schválně jsem si vybrala místo v tichém vagónu, abych se Vám mohla plně věnovat.


Takových nedělních návratů mne čeká v tomto roce ještě několik. Pro klid duše a udržitelnou kvalitu svých příspěvků jsem se rozhodla naše blogovací dostaveníčka
 p ř e s u n o u t   n a   p o n d ě l í.


Doufám, že se moje příspěvky pro Vás stanou v prvním pracovním dni týdne, po splnění všech povinností, milou desetiminutovkou, na které se stanete zdravě závislé...


Věřím, že spolu strávíme pohodovou chvilku při Vaší první podvečerní sklence vína. Po uložení dětí do jejich postýlek. Při čekání na naplnění vany horkou vodou. Při zasychání laku na vašich nehtech....


Moje milé dámy, takže se budu se na Vaši milou společnost těšit každé pondělí a užijte si v poklidu zbytek víkendu☆★☆




1 komentář:

  1. Vraceni se v nedeli ze zahranici je pro me vzdy psychicky sok.

    OdpovědětVymazat