Prohledat tento blog

neděle 3. dubna 2016

90-60-90

90-60-90. Jak známé trojčíslí , které je srozumitelné každému člověku bez rozdílu národnosti, vyznání  víry  a množství hmotných statků.
 Nezralými muži je nekompromisně vyžadované. Dospělým zdravým ženám málokdy dosažitelné.


Rozhodně je dobře, že se jedná o tři čísla v jedné kombinaci. Máme větší šanci se minimálně k jednomu z těchto čísel během svého života alespoň přiblížit.
Většině z nás se to povedlo s čerstvou občankou v kapse. Jiné zdobily na jejich vlastní svatbě. Ty Štastné a disciplinované je neztratily ani po několika porodech.


Při dnešní ranní procházce se psem jsem si uvědomila, že mně se podařilo dostat ke všem těmto číslům naráz zrovna teď. A nejen jednou...


90 dnů zbývá do druhých narozenin blogu Madame chic.
90 minut trvá příprava, napsání a stylizace každého nedělního článku.
90 minut mě většinou baví i samotné focení.


60 hodin měsíčně věnuji tvorbě DIY modelů určených ke zveřejnění na tomto blogu.


90 madame čte každou neděli Můj blog a  pak několik dalších madame v týdnu. Stále mne to překvapuje a nesmírně těší. Pohání k tvořivosti. Posiluje ctižádost.  Přináší nové zážitky a příležitosti. Obohacuje můj všední život.


Také díky Vám všem, moje milé dámy, moje terapie šitím zabírá tak jako žádná jiná a já cítím, že žiji naplněný život. Bez ohledu na to, jestli zrovna "nosím" magické trojčíslí 
90-60-90.


Děkuji ...☆★☆


3 komentáře: