Prohledat tento blog

neděle 1. února 2015

Zavinovací mohérové šaty

Jsem pozvaná na večeři k nadšenému amatérskému kuchaři. Nejen, že ho vaření baví, ale on vařit i umí ...


Kvalitní, voňavé a pěkně neservírované jídlo můžu kdykoliv a kdekoliv. Nikoliv s kýmkoliv. Jsem v jídle požitkář a nestydím se jídlo vychutnávat i na veřejnosti.


Jako každá z Vás, moje milé dámy, i Já jsem si prošla obdobími, kdy jsem nejedla maso, kdy jsem jedla pouze ovoce a zeleninu, kdy jsem jedla cokoliv a hodně a kdy jsem nejedla vůbec.


Nyní k jídlu přistupuji "vyzráleji". Není jedinou útěchou a radostí, kterou mi Můj život může naservírovat. Hlídám si kvalitu, velikost porcí, nejsem líná vařit si vlastní obědy, ale nebráním se zdravému experimentování.


V soukromí trvám na společném jídle alespoň jednou denně. Radši bych umřela hlady, než bych jedla za chůze a hluboce by mě urazil, každý svéprávný člověk, který by usedl k slavnostně prostřenému stolu ve sportovním oblečení.


Jelikož i já chci svého hostitele a jeho famózní kuchařské umění jaksepatří uctít, ušila jsem si nové šaty.




Zvolila jsem jemnou pružnou pletenina s mohérovým vlasem. Barva svěží zeleně je vybraná záměrně. Servírovat se bude nová varianta jarního menu.



Zavinovací mohérové šaty
  • Střiženy do lichotivé a volné siluety písmene "A"
  • Přední díly jsou střiženy oba s přesahem, jako zavinovací.
  • Zadní i přední díly mají hluboké pásové záševky.
  • Pasové záševky ve spodní části přechází v krátké záhyby.
  • Levý přední díl je v hrudní části lehce ozdobně zřasený.
  • Zavinování je uchyceno skrytě dvěma kovovými patentkami v pasové linii.
  • Rukávy jsou volnější a jsou vsazeny klasicky.
  • Výstřih je v lichotivém tvaru a decentní hloubky.
  • Záložka šatů končí , vzhledem k dodržení proporcí, na šířku dvou prstů pod kolena.
  • Přední podsádka a podsádka výstřihu je v kraji prošita a ručně z rubu skrytě přichycena. 
  • Šaty nemají záměrně žádnou vlastní vazačku. Chci je doplňovat pásky v různých stylech, barvách i velikostech. 




Zavinovací šaty jsem šila v časovém presu. Díky vlastní roztržitosti jsem použila jeden z prvních střihů, které jsem si vytvořila. Při následných zkouškách jsem musela hodně měnit a upravovat.



Původně jsem chtěla  šaty zavinovat rafinovanějším způsobem. Nakonec jsem podlehla měkkosti mohéru a nechala v jednoduchém zavinování vyniknout svěží jarní barvu.  





Těším se, jak večer hodím veškeré starosti za hlavu, budu si užívat skvělou společnost, inspirativní prostředí a lahodné jídlo i pití.
Doplním ztracenou energii, načerpám nové nápady a budu schopna přijímat další výzvy, které ke mně přicházejí...






A jak, Vy, moje milé dámy, dobíjíte ztracenou energii ?





Žádné komentáře:

Okomentovat