Prohledat tento blog

neděle 3. května 2015

Květovaná skládaná sukně

Kudy chodím, tudy nakupuji čerstvé kytky. Tulipány, frézie, narcisy.
Sobotní dopoledne trávím na farmářských trzích, nedělní odpoledne v knihkupectvích.


V týdnu vybírám barevné a vzorované látky ve velkém, abych z nich po večerech šila rozevláté sukně a šaty.


Pouštím si nahlas rockovou muziku  a vrtím se do rytmu.


Látku  na skládanou sukni jsem koupila jako zbytek, takže mne vyšla na pár desetikorun.



Květovaná skládaná sukně
  •  Nedělala jsem papírový střih. 
  •  Z pestrobarevné látky jsem nastřihla  jeden široký pruh na délku sukně a jeden pruh na široký pásek.
  • Aby květin nebylo přespříliš a já nepřipomínala "přezrálou školačku" do celkové délky sukně jsem zakomponovala bavlněný pruh v neutrální barvě.
  •  Pruhy jsem propojila francouzským švem. 
  • Zapínání je řešeno v zadním švu skrytě všitým zipem a třemi kovovými háčky.
  • Sklady jsou nabírány vždy k sobě ve třech dvojicích.  




Ušito jsem měla za jeden večer a několik famózních skladeb Petra Gabriela.



Pruh látky v neutrální barvě nenásilně utlumil pestrost vzorované látky a opticky prodloužil kratší nohy.


Celkově model působí velmi drobně a křehce. Cítím se v něm žensky a mladistvě. Rozhodně je to další z "lásek na první pohled".

A co Vaše "lásky na první pohled",  moje milé dámy? Zažily jste ji, prožíváte ji, očekáváte ji?
















Žádné komentáře:

Okomentovat