Prohledat tento blog

neděle 31. května 2015

Zamotané tričko a jeansové capri kalhoty


Vyhrála jsem ve sportce. Vstoupila jsem do Klubu miliardářů. Číslo představující zůstatek na mém účtu je dlouhý jako můj malíček... Jenomže, jak mám, moje milé dámy,  peníze investovat ?

Do nemovitostí, do stříbrného sporťáku. Do pořadníku na legendární Kellynku. Do cihličky zlata, pytlíčku diamantů.  Do Dalího, Kupky, Picassa? Nebo věnovat peníze na charitu?Postavit luxusní domov důchodců a rodičům tam předplatit doživotní bydlení? Rozdat peníze mezi hodné příbuzné a špatné vydědit ? Začínám z toho šílet ...


Zachránilo mě zvonění budíku a studená ranní sprcha... Nebyl to nejlepší sen...

Ve skutečnosti bych totiž peníze z výhry pragmaticky rozložila do  několika evropských bank a začala nakupovat letenky do všech zemí, které bych chtěla navštívit.
Nejen navštívit. Chtěla bych tam minimálně na půl roku zakotvit...
Sbalila bych si do kufru jen své milované šicí stroje a vyrazila. Žila běžným životem místních obyvatel. Učila bych se jazyk. Šila modely z místních látek v pronajatém domku. Fotila je na zajímavých místech a seznamovala Vás s nimi, přes svůj blog.



Je nezbytné snít. Bez ohledu na momentální situaci, věk a možnosti...A být připravena své sny uskutečňovat jakmile ta příležitost přijde...
Já začínám šitím své cestovatelské garderoby, aby mi to všude slušelo a nedělala jsem své rodné zemi a rodině ostudu....


Jako první jsem si vybrala praktický startovací set. Zamotané tričko a pohodlné klasicky střižené strech jeansy.

Zamotané tričko
  • Je střiženo z předního, zadního dílu, podsádek v čtvrtinové délce a dlouhých rukávů.
  • Zamotaný efekt je tvořen překřížením prodloužených předních dílů v ramenních částech a samostatným ramínkem všitím do zadních dílů.
  • Ramínko i prodloužené díly jsou nejprve nařaseny na požadovanou stejnou základní šířku.
  • Podsádky zároveň slouží k začištění výstřihu.
  • Rukávy jsou volně vsazené a záložky rukávů prošity dvojitou jehlou.
  • Celková délka je na šířku dlaně pod pas.


Klasické strech jeansy

  • Střiženy jako rovné.
  • Se sedlovými kapsami. Jako podšívku kapsových váčků jsem, pro lepší splývavost, použila krep žoržet.
  • Kovový zip jsem upravila na požadovanou délku sama dle běžného postupu. Zip je podložený rozparkem.
  • Úzký pásek je všitý, tvarovaný, prošitý a vnitřní část je olemována keprovou stuhou,  aby i z rubu kalhoty vypadaly pěkně.
  • Zapínání je řešeno umělohmotnou jumbo patentkou, aby se pod upnutým vrchním dílem nerýsoval vystupující obrys knoflíku.
  • Zkrácená délka kalhot končí na šíři dvou prstu nad kotníky.

Premiéru si odbude Můj startovací cestovatelský set při cestě na poštu. S vyplněným herním tiketem. Štěstí se musí naproti ...




A až vyhlásí dalšího miliardáře z České republiky a Já včas nezveřejním svůj pravidelný nedělní příspěvek, věřte, moje milé dámy, že právě přelétám nad oceánem a plním si své cestovatelské sny....






Bon voyage Madames !


Žádné komentáře:

Okomentovat