Prohledat tento blog

neděle 17. května 2015

Safírová minisukně a barevná halenka s vázačkama

Kromě dámských šatů neznám nic více ženského, než nabízí tato uvedená kombinace.


Minisukně není pochopitelně šita pro mě. Mým nohám přestaly minisukně slušet už někdy na druhém stupni základní školy.
Vyskytují se mezi námi,  ovšem šťastné Madame chic, které je mohou s přirozenou grácií nosit i po čtyřicítce. Mezi takové patří jedna z mých pradávných, nohatých přítelkyň...



O tuto nádherně modrou jeansovinu jsem byla připravena se klidně poprat....


K  regálu, v němž trůnila,  se nás blížilo současně více odhodlaných Madame chic. Naše řeč těla byla jasná. Všechny jsme " byly na lovu" a instinktivně zavětřily "tučnou kořist ". Mé tělo, zocelené pravidelným cvičením a dlouhými procházkami, se vybičovalo k okamžitému  zrychlení,  hodného pilota F1.
K pultu jsem si, po skrovnu navinutý, štoček látky vítězoslavně odnášela já...


Titul " královny lovu" definitivně zpečetila další role látky,  kterou jsem svou honbou za " safírem"  srazila k zemi...jak jsem ji ukázněně, poté, zvedala, hebkost, pružnost, jemnost a vhodná barevnost mě uvedla přímo do transu. S širokým úsměvem jsem ji, pevně přitisknutou k tělu, dopravila k stříhacímu stolu také.
Kdyby pohledy, mých sokyní, moje milé dámy, mohly zabíjet, rozhodně by jste tento příspěvek už nečetly...


Pruhovaný Jersey vytvořil, zcela neplánovaně rovnocenného partnera jeansové strečové minisukni.


Safírová jeansová minisukně
  • Je střižena z více dílů: Předního, bočních a zadních dílů.
  • V zadních dílech jsou tvarovací pásové záševky.
  • Pohodlné a bezpečné zapínání jistí skrytě všitý delší zip a kovový háček.
  • Tvarovaná podsádka tvoří vnitřní část opasku a prakticky začišťuje množství spojovacích švů sukně.
  • Veškeré sesazovací švy, kvůli pevnosti, jsou sešity trojitým rovným stehem.
  • Celková délka sukně je 45 cm od pasu.


Barevná halenka s vázačkama
  • Přední díly jsou střiženy současně s podsádkou .
  • Zadní díly mají středový šev a tvarovací pásové záševky.
  • Dlouhé rukávy jsou volně vsazené, mírně navolněné.
  • Dvě vázačky, každá 150 cm dlouhá a 38 cm široká, jsou přisazeny k předním dílům. Zavazují se křížením kolem trupu a levá vázačka se protahuje skrz rozparek v bočním švu  pravého předního dílu.
  • Všechny švy jsou sešity pružným overlockovým stehem.
  • Spodní záložka a podsádky výstřihu jsou prošity dvojitou jehlou. Šev tak zůstává pružný a v jednom sledu začištěný.
  • Celková délka halenky je na šíři dvou prstů pod pasovou linii.

Oba modely tvoří spolu svěží, mladistvou kombinaci. Nicméně i jako sólisté neztrácí nic ze své přitažlivosti.


Úzká minimalistická minisukně s černou kůží, blyštivým topem nebo dráždivou krajkou nebude ani v baru působit nijak vulgárně. Doplněna o letní sako a halenku pozvedne každý bussines look .


Zavinovací halenka zjemní  roztrhané boyfriend jeansy stejně dobře, jako nenásilně nahradí sportovní mikinu při lekci jógy.


Údržba obou modelů je nenáročná. Jemný a zrychlený prací program. Místo žehlení  protřepat a vyvěsit do průvanu na ramínko. Za hodinu na sebe obléct, uhladit, vypnout hruď, usmát se na sebe do zrcadla a vyrazit vstříc všedním i nevšedním zážitkům...


A co Vy, moje milé dámy, v čem vyrážíte za vlastními zážitky?


Žádné komentáře:

Okomentovat