Prohledat tento blog

neděle 15. listopadu 2015

Semišová Kolová sukně



Listopad je, díky bohu,  již ve své druhé polovině a Já doufám, že ho přežijeme pouze lehce pošramocení...


Jsem v jednom kole. Pracovní týden se zdá nekonečný a volné dny velmi krátké.
Spím maximálně 4 hodiny denně. Když nešiji, tak píchám injekce s antibiotiky našemu psovi, který díky infekci ztratil během 14 dnů desetinu své normální váhy.
Nebo hladím své dospělé dceři záda, abych ji ulevila od urputné migrény.


Každé ráno slibuji našemu čtvrt století starému kotli pro příští zimu zasloužený odpočinek, za jednu jedinou jiskřičku.
Večer co večer masírují svoji nohu podobnou kopýtku tlustokožce a  neslibuji ji, že nebudu nosit podpatky...


Předvánoční shon mě nechává zcela netečnou. Dárky objednávám už třetí rok výhradně přes internet. Štědrovečerní dopoledne trávíme na kluzišti. Večeři si dáme v oblíbené restauraci. Cukroví napeče dcera o víkendu, kdy budu mimo domov a předvánoční úklid rozložíme do prosincových pravidelných úklidů.



Ještě dnes dopoledne jsem neměla ušitý žádný vhodný model. Otupělá z únavy a starostí jsem pokorně čekala na inspiraci. Dala jsem si svou oblíbenou kávu a za tři hodiny bylo hotovo. What else!



Zvolila jsem  kolovou sukni z lehkého a ušlechtilého semiše. Po šedé barvě jsem sáhla z důvodu jednoduché kombinovatelnosti.


Kvůli chladnějšímu počasí a aby se sukně krásně nesla, jsem ji celou vypodšívkovala polyesterovou podšívkou v barvě holubí šedi.


Semišová kolová sukně
  • Schematický střih jsem vytvořila přímo na látce.  
  • Podšívku jsem střihla podle vrchní semišové látky s menším přídavkem spodní záložky.
  • Skrytý zip a kovový háček na levém boku usnadňuje oblékání.
  • Pásek je tenký, prošitý a začišťuje vrchní a podkladovou látku v oblasti pasu.
  • Záložka podšívky je o šířku palce kratší než záložka semišová.
  • Sukně končí na dlaň pod koleny.

Nejméně polovinu času mi zabrala spodní záložka, která má na obvod skoro tři metry. S vědomím, že jde o citlivý materiál , jak na teplotu žehličky, tak na vpichy se mi šilo ze semiše dobře.


Jakmile si obléknu kolovou sukni Můj krok samovolně změní rytmus. Je lehčí, rytmičtější, svůdnější. Ztratí rychlost kvapíku a důraznost rokenrolu. Boky se začnou vlnit v rytmu salsy a kolena sem tam vykrouží tangovou osmičku.


Už se v ní vidím nést po tanečním parketu.


Na uctění památky přeživších a pozůstalých rodin obětí páteční tragédie v Paříži, si ji obleču na FFF, který začíná 18.11.


Dávejte na sebe, moje milé dámy,  pozor. Važte si každého momentu prožitého v přítomnosti svých nejbližších. Nenechte si vzít chuť cestovat, poznávat, ochutnávat, prožívat...

Žádné komentáře:

Okomentovat