Prohledat tento blog

neděle 1. listopadu 2015

Jeansy s vysokým pasem

Nikdy jsem si nežila a nebudu žít na "vysoké noze". Jednoduše proto,  že to v mém případě není fyzicky možné.


Zato vysoko už jsem "skákala, jak jiní pískali." Vysoko jsem nosila hrdě svou hlavu, když moje ego přerostlo zdravý úsudek. Vysoce obdivně jsem vzhlížela ke "svým idolům" a zvysoka dopadala na svou " šťavnatou zadničku" v okamžiku, kdy se z nich  vyklubali obyčejní smrtelníci...



S přibývajícím věkem a zkušenostmi zvysoka kašlu na běžně zajeté konvence a nato, jestli mě miluje celá planeta.


Co ale můžu stále dokola a s radostí, bez ohledu na věk, proporce, momentální situaci,     v y s o k o   svazovat, přepásávat a zdobit ... je můj žensky tvarovaný pas.



Kvůli němu jsem ochotna se vzdát Ledových kaštanů, omezit tatarák, nepít sladké nápoje a pravidelně ho zpevňovat sklapovačkami a  trpět dlouhé minuty v poloze prkna.



Já, vážně miluji, moje milé dámy, šít a nosit modely, které Můj pas zdůrazní. Ať už jde o šaty, sukně, halenky nebo kalhoty.


A mezi takové modely patří i jeansy s vysokým pasem.


Vybrala jsem na ně tenkou bavlněnou tmavou jeansovinu s podílem elastanu.


Jeansy s vysokým pasem

  • Přední i zadní díly jsou střiženy s rovnými nohavicemi.
  • Tvarování pasu je dosaženo hlubokými záševky na předních i zadních dílech.
  • Umělohmotný skrytý zip je v šitý v pravém bočním švu.
  • Pas je posazen  zhruba 5 cm nad běžnou pasovou linii. Oblast pasu je podložen vyztuženou podsádkou a díky volným koncům, je ho možno nosit i ležérně ohrnutý.
  • Nohavice končí na zemi bosé nohy.


Jeansy jsem šila, v poklidu, dva večery.



Již si odbyly svou "premiéru" při pivním čtvrtku a obstály,  jak jinak než, na jedničku s hvězdičkou...
Vysoký pas podržel pár malých nepasterizovaných desítek, aniž bych při odchodu od stolu  připomínala těhotnou nezodpovědnou osobu.


Pohodlnost jsem si ověřila celodenním nošením při práci i odpočinku. Díky tmavé barvě je mohu doplnit sakem a vzít je na méně formální jednání.
A ještě jednu přednost vysokého pasu jsem objevila: v chladném větrném počasí jsou bezpečně chráněny moje ledviny a ušetřeny drobné za veřejná WC.


A jak Vy, moje milé dámy, oblékáte v chladu svoje ledviny?


Žádné komentáře:

Okomentovat