Prohledat tento blog

čtvrtek 18. září 2014

7/8 kalhoty: Dlouhé nohy až do nebe


Vypadá to, že se nám počasí trochu umoudřilo, nebe se na čas vyjasnilo, tak je potřeba ho volbou oblečení patřičně podpořit...
Já jsem se rozhodla babí léto prodloužit 7/8 kalhotami. Přeji si prodloužit nejen babí léto, ale především své nohy...alespoň opticky ... a to prý 7/8 kalhoty dokážou...

Již v dřívějších článcích jsem se zmiňovala, že mi nebyly naděleny do vínku nohy Naomi, nebo Adriany, ale moje šťavnaté, včetně propnutých špiček, 90 - ti centimetrovky...


 Na 7/8 kalhoty jsem si koupila vlnu s elastanem. Kalhoty jsou nedílnou součástí kompletu se sakem v business looku. /sako představím  v samostatném příspěvku/.
Barvu látky jsem zvolila tmavě modrou. /pro business look a můj barevny tip velmi vhodná/
Na podsádku pásku jsem vybrala luxusní vzorovaný brokát.



 Kalhoty 7/8 délky:

  • Střih jsem si zkonstruovala základní kalhotový.
  • Zadní díl má dva pasové záševky v šíři 2 cm a délce 10 cm.
  • Přední díl má 2,5 cm široké a 13 cm dlouhé pásové tvarovací záševky.
  • V pravém bočním švu je skrytě všitý 20 cm ozdobný zip / cílené narušení formálnosti oděvu č.1/
  • Nohavice jsou ukončeny cca na šíři dlaně nad kotníky a jsou široké 43 cm.
  • V bočních švech jsou vypracovány 4 cm dlouhé rozparky s podkrytem stejné látky.
  • Podsádka v pásku je ušita z brokátu /cílené narušení formálnosti modelu č.2 / Totožné podšívky bylo použito i na sako.
  • Kalhoty nemají žádné kapsy, aby zbytečně nerozšiřovaly moje proporce v místech, kde to nejmíň potřebuji.
  • Kalhoty mají nejen pro optické prodloužení zažehlené puky na předních i zadních dílech.



 Kalhoty mají působit formálnějším dojmem, vzhledem k zamyšlenému business looku s vypasovaným krátkým sakem, ale mají být přesto maximálně pohodlné. Mladistvý vzhled jim má dodat právě zkrácená délka. Jistou hravost skryté detaily v podobě zipu a  podsádky pásku...



Samotná výroba modelu mi trvala tři deštivé večery. Čtvrtinu času mi zabralo tvarování modelu žehlením. / Vytažení vnitřního švu zadního dílu/



Když si vzpomenu, jak jsem v minulosti žehlení nenáviděla! A teď moje žehlička "Irenka" jede třeba hodinu v kuse ... má jednoduché ovládání, je lehká do ruky a  nato, že je levná, neznačková, otlučená, odvádí svou práci na jedničku...Přísahám, že dokud ji půjde pára od železné tlamičky, nehodlám ji měnit ...


Opravdu mám pocit, že mi 7/8 kalhoty, s dobře zvolenou obuví, přidaly pár vytoužených centimetrů a opticky ubraly 5 kg živé váhy.





A co Vy, moje milé dámy, nosíte kalhoty v 7/8 délce?

Žádné komentáře:

Okomentovat