Prohledat tento blog

neděle 28. září 2014

RRR : renovace, recyklace, redukce

Jak často moje milé dámy renovujete, recyklujete, redukujete ve svém životě?
A kolikrát za život jste realizovaly kompletní renovaci svého osobního prostoru?  A když myslím kompletní, tak pěkně od podlahy až po strop ...

Co se týče interiéru a exteriéru osoby madame chic cz, s přibývajícími léty, zkušenostmi, zážitky renovuji, recykluji a redukuji denně ...

Ohledně prostoru, v němž se často pohybuji, mě chuť kompletně RRR přepadá v pravidelných desetiletých intervalech a zpravidla ji realizuji na podzim...

A toto období právě nastalo...

Já, madame systematická, naplánovala finanční, časový, nákupní harmonogram. Domluvila řemeslníky. Sehnala odborný dozor a  veškeré večery tohoto týdne rýsovala a rýsovala. Nikoliv střihy, ale orientační plánky rozmístění nábytku.


Po odpoledních jsem přemísťovala starý nábytek do nižších pater domu nebo přímo k novým majitelům.



Kompletní renovace se nevyhne ani mé šicí dílničce, kterou se navzdory budovatelskému chaosu snažím udržovat v relativním pořádku.


Pravidelný týdenní nákup látek jsem operativně uskutečnila při čekání na nakládku zakoupeného nábytku, tapet, dlaždiček a podlahové krytiny.


A v pátek jsem už nevydržela abstinenční příznaky a musela si, dlouho před rozedněním, jednu z látek rozložit, vyžehlit, rozstříhat, našpendlit a  ... utíkat do práce...


Špatným svědomím z toho, že Vám, moje milé dámy, nemohu prezentovat tento týden nový model, netrpím.
Vyřešila ho za mě, rodiči vštěpovaná a léta pěstována, schopnost upřednostňovat kvalitu před kvantitou.

Určitě bych zvládla nad ránem, díky své chronické nespavosti, "spíchnout horkou jehlou" vestičku nebo sukni, naaranžovat ji na madame Gabrielle a mít tzv. odpříspěvkováno. Ale o  tom můj blog není a nikdy nebude...
  1. Z úcty a respektu k Vám i Sobě.
  2. S pokorou k řemeslu, které mne nikdy nepřestane překvapovat, rozvíjet a bavit ...
Kvalita si žádá preciznost. Preciznost si žádá čas. Čas pomáhá originalitě. Originalita podtrhuje Individualitu. Individualita dává vyniknout kráse.

Obklopovat se, oblékat se a udělat si čas na krásu si rozhodně všechny, moje milé dámy, zasloužíme minimálně... denně :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat