Prohledat tento blog

středa 10. září 2014

Re-model: Šedé podzimní boty a kabelka

Ani bílá ani černá. Prostě šedá. Ne pepř a sůl, ne antracit, ani zašlá bílá...Nejlépe šedá jako zakouřený křišťál...
Šedá je prý barva neutrality a kompromisu. Směsí světla a temnoty. Někdy také nazývána barevným upírem pro svou schopnost snižovat sytost okolních barev.

Našla jsem si v šedé barvě zalíbení. Nejen v oblečení, ale i ve vybavení bytu, barvách stěn, dekoračních prvcích.

Schválně jsem provedla následující pokus: Oblékla jsem se do šedé, doplnila ji o červené, modré nebo antracitové doplňky a pochvala mne neminula.
Druhý týden jsem stejné doplňky zkombinovala s černou. Žádná pochvala ale nepřišla...jako bych v černé byla neviditelná, kdežto šedivá nechala vyniknout sytosti doplňkových barev.


Toužím si pro letošní podzim pořídit polovysoké kozačky a hranatou menší kabelku v šedé barvě. Svou chic šedou představu jsem zatím nikde neobjevila.
Proto jsem přistoupila k experimentu: koupila jsem v technické drogerii základní šedou barvu na syntetiku a koženku ve spreji a strávila celé odpoledne na zahradě lidovou tvořivostí...


Boty:

  • K pokusu jsem použila starší kotníčkové boty na 3 cm podpatku. 
  • Materiál je matná koženka s textilní vložkou.
  • Povrch je místy zvrásněný.
  • Z vnitřní strany boty je zip.
  • Z vnější strany je plastová ozdoba.
  • Špička mírně zakulacena.
  • Barva byla nanesena ve dvou vrstvách s odstupem 30 minut. 
  • Závěrečné schnutí probíhalo 24 hodin.




Kabelka:

  • Zakoupena v secondhandu za 1 euro.
  • Velikost 30x20x5 cm.
  • Původní barva ostře bílá.
  • Umělohmotný zip ve vrchní části s kovovou ozdobou
  • Dvě ucha dlouhá 35 cm.
  • Kovová ozdoba s nápisem na čelní straně

  • Barva byla nanesena ve dvou vrstvách s odstupem 30 minut. 
  • Závěrečné schnutí probíhalo 24 hodin.

 Šedá barva je pro mne znakem elegantní barvy, malířského plátna na kterém ostatní barvy mohou rozehrát svůj tanec bez kompromisu a jakéhokoliv omezování. 



A co Vaše oblíbené barvy pro podzimní období milé dámy?



Žádné komentáře:

Okomentovat