Prohledat tento blog

neděle 21. září 2014

Rozkvetlé šaty: moje rozloučení s létem

Dnes proběhla poslední neděle letošního léta.
Já jsem se stihla rozloučit stylově. Ve skvělé společnosti, na skvělém místě a v plodné diskusi nad novými sny, nápady a plány, které bych chtěla během nadcházejícího podzimu a zimy zrealizovat...

Látka byla z výprodeje a má drobné kazy, kterých jsem si původně v pestrobarevném vzoru ani nevšimla. Jedná se o nestejnoměrný tisk.


Pevná bavlna se na zamyšlený model perfektně hodí. Díky pevnosti látky se mi šilo i žehlilo svižně. Mnohem méně jsem též kličkovala i stehovala.



Šaty se skládají ze živůtku a sukně.


Živůtek:
  • Má princesový střih a je celý vypodšívkovaný.
  • Nemá rukávy.
  • Sesazovací šev v pase je začištěný 1,5 cm širokou stuhou.
  • Výstřih na předním dílu je tvarovaný, mírně hluboký, v zadním dílu rovný.
  • V pravém bočním švu je, pro pohodlné oblékání, skrytě všitý zip v červené barvě.




Sukně:

  • Přisazena k živůtku v pasové linii.
  • Na sklady využita celá šířka látky.
  • Přední i zadní díl má čtyři sklady, vždy složeny dovnitř ústředních bodů.
  • Délka sukně končí těsně pod koleny.
  • Záložka je viditelně prošita z lícové strany v červené barvě?



Škoda, že rozkvetlé šaty uložím brzy do letní skříně a začnu zaplňovat skříň podzimními a zimními, vlastnoručně stvořenými, modely.




A co si do ní plánuji  vlastně uložit ?
Perelínu, overal, kožešinovou vestu, barevný pršiplášť, mohérový oversize svetr, vlněný kabát, teplé šaty v šedé, smetanové, pudrové a zelené barvě...

A co Vy milé dámy, jak jste prožily poslední letní neděli tohoto roku? A už jste uložily letní modely na dno svých skříní?


Žádné komentáře:

Okomentovat