Prohledat tento blog

středa 3. září 2014

Re-model: Sportovní mikina "odlet do teplých krajin"

Minulý týden jsem při nastupování do vlaku dala velkoryse přednost o generaci mladšímu   vyrýsovanému cyklistovi. Na oplátku se mi od něho dostalo hlasitého poděkování a ještě hlasitěji  proneseného společenského dotazu, zda jsem spíš "sportovní" nebo "válecí" typ...
Mé ujištění, že jsem nejspíš "udržovací typ" a demonstrativní otevření knihy ho od dalších netaktních otázek odradilo po zbytek naší společné cesty...

Mám svobodně zvolené druhy sportu ráda. Pohyb k životní rovnováze potřebuji, ale nemusím pokaždé trhat rekordy. Nezúčastnuji se běžeckých maratonů, nechápu smysl ujetí 50 km na kole na jeden zátah. Nevidím krásu ve sjíždění stejného kopce 40 x za sebou.
Poslední 4 roky jsem se cíleně každý rok učila jeden nový tanec. Salsu, sambu, flamengo, argentinske tango.
Pro udržení pružnosti těla cvičím pravidelně jógu a pro formování těla pilates. Třikrát týdně chodím za každého počasí na dlouhé procházky se psem. Nepoužívám výtahy a kdybych měla vlastní bazén, pro zdravá záda, bych plavala každé ráno ...
Na gauči u televize se rozhodně neválím, ale pokud mé tělo vyšle signál o únavě, dopřeji mu i během dne krátký odpočinek ležmo...


Ráda se i  při cvičení cítím pohodlně. Moje sportovní oblečení musí být volné, pohodlné, teplé a dostatečně prodyšné.
Proto jsem na re-model použila svou oblíbenou starou mikinu.

Mikina
  • 100 % bavlna.
  • Bílá barva vybízí přímo k malování.
  • Díky pružným patentům na rukávech a v pase pěkně drží široká mikina tvar
  • Lodičkový výstřih působí velmi elegantně a poskytuje ochranu před ofouknutím
  • Délka do pasu nebrání volnému pohybu

Motiv
  • Mám právě "ptačí" /nemyslím slepičí/ období... Dekorace, látky, povlečení, přívěsky....
  • Obrázek je ofocený ze staré knihy z antikvariátu,  která tam dál čeká na svého kupce.
  • Nejprve jsem si obrysy namalovala černou fixou na textil.
  • Místo motivu jsem nahřála přežehlením.
  • Voskovky na textil se díky teplu krásně nanášely.
  • Dokončený motiv jsem nakonec zažehlila, abych barvy zafixovala.




Celý projekt trval jeden večer a malba voskovkami mě moc bavila.


A co se týče otázky výrazného hubnutí ve věku 40+ ....upřímná odpověď mého skvělého lekaře zní  " musíte si, dámy, vybrat buď menší pozadí nebo hezká plná tvář....

Co si vyberete Vy, moje milé dámy...?




Žádné komentáře:

Okomentovat