Prohledat tento blog

neděle 20. července 2014

Bublinkové vodní šaty

Nejsem zrovna "vodní" typ. Plavat jsem se sice naučila  už v předškolním věku, ale nebaví mě. Tak jako u lyžování nechápu smysl celodenního opakování několika základních pohybů tam a sem. Sem a tam....

Nicméně vodu ráda poslouchám. Bublání horského potůčku, hukot vody na hrázi při upouštění přehrady, rytmické narážení vln na hranu mořského mola...


Kdykoliv dostanu na výběr 《Voda nebo Vzduch》 vítězí jednoznačně vzduch. Letadla nad loděmi, skok padákem nad potápěním a hlavně šarmantní George Clooney / film Lítám v tom/  nad Kevinem Costnerem /film Vodní svět/.

A aby mi to při "náhodném" setkání slušelo, ušila jsem si bublinkové vodní šaty a vyrazila  v nich na přehradu. Co kdyby tam George náhodou zavítal....

  • Střih je vlastnoručně zkonstruovaný a volně inspirovaný módou padesátých let.
  • Látka je vzorovaná 100% bavlna a vybraná záměrně pro své specifické vlastnosti, které oceníme právě v létě.
  • Šaty jsou přestřiženy v pase. 
  • Živůtek má výstřih střižený do nehlubokého  tvaru  "V" a je úměrně vypasovaný prsními i pásovými záševky. 
  • Šaty jsou bez rukávů. Ramínka mají pohodlnou šířku 5 cm. Průramky i výstřih jsou začištěny podsádkou stejné látky.
  • Pro pohodlné oblékání jsou vybaveny skrytě všitým zipem v bočním švu.
  • Sukně je střižená rovně, ušitá s šesti sklady 12 cm širokými. 
  • K šatům je ušitý tvarovaný, zpevněný, 10 cm vysoký pásek se zadním zapínáním na jeden ozdobný knoflík. Knoflíková dírka je vyšitá strojově.
  • Záložka je ponechána taky širší, dvakrát prošitá rovným stehem v širším odstupu.
  • Délka šatů těsně pod kolena.



Bublinkové vodní šaty skvěle obstály na celodenním výletě Vranovské přehrady.
Díky nim jsem byla za madame chic na terase letní restaurace i po dlouhé jízdě v autě v 35 stupňových vedrech. /savost materiálu/.
Pří jízdě na skútru a v motorovém člunu po okolí přehrady jsem si často připadala jak slavná Marilyn Monroe stojící v bílých šatech nad větrákem. / lehkost a vzdušnost  materiálu/.
A při nákupu šťavnatého melounu posloužily jako improvizovaná nákupní taška.     /odolnost materiálu /.


Jen toho úžasného Clooneyho jsme zase nepotkali...ach jo...Zatím mi s ním musí stačit pít lahodné Nespresso. "What else?
 A jestli chcete vědět v jakém oblečení ho nejčastěji s Georgem piju, sledujte přiští nedělní příspěvek na mém blogu.

 ...a pro duševní osvěžení Vás všech, moje milé dámy, posílám jednu vodní hudební delikatesu.
Famózní,  geniální, dosud nepřekonanou a hlavně úplně českou....http://m.youtube.com/watch?v=uI8iTETiSqU






3 komentáře: