Prohledat tento blog

neděle 13. července 2014

Švestkové cestovní šaty

Často trávíme čas v různých dopravních prostředcích. Autech, letadlech, vlacích, autobusech...
A často v nich trávíme více času,  než je nám milé.

Dříve jsem byla vášnivou řidičkou.
Poslední půlrok, díky katastrofální situaci na D1 a stále zvětšujícímu se počtu nepozorných, unavených a agresivních řidičů, dávám přednost vlaku.
Možná se tím podvědomě vracím do ranného dětství, kdy čas nehrál v mém životě hlavní roli...
Vychutnávám si pomalé, rytmické pohupování vlaku, ubíhající krajinu za oknem a klidnější výrazy ve tvářích spolucestujících.
 Jaký to rozdíl oproti napjatým výrazům majitelů plechových miláčků...

Několik posledních let jsem taky pravidelně cestovala letadlem ze země do země.
Stala jsem se mistrem v rychlosti balení víkendového zavazadla a naučila jsem se cestovat v pohodlných, nejlépe tmavších šatech v nichž můžu absolvovat nejen let, ale i následující, po sobě rychle jdoucí akce rozdílného zaměření.


A jako správná madame chic jsem si pro tento účel jedny cestovní šaty ušila.

  • Zvolila jsem švestkovou barvu, protože je dostatečně tmavá, ale nikoliv tak tvrdá jako černá barva.
  • Materiál je kvůli maximálnímu pohodlí elastický v obou směrech a nemačká se.
  • Zesílená bavlna zaručuje dostatečnou savost a stálost tvaru šatů.
  • Model je střižený jako rozšířený, právě s ohledem na dlouhé sezení.
  • Ramenní záševky pěkně tvarují ramena šatů navržených bez rukávů. 
  • Pas je zvýšený, zvýrazněný 5 cm pruhem ve stejné barvě.
  • Přední i zadní díl tvarují vždy dva dlouhé / 20 cm/ záševky.
  • Délka šatů je těsně pod kolena.
  • Záložka šatů, podsádka výstřihu a průramků jsou přišity ručně.


Moje Švestkové cestovní šaty kdyby mohly mluvit, tak mluví o
lásce, vášni, bolesti, snech, přáních, nadějích, touze, zoufalství, únavě a znovuzrození...u toho všeho byly a ustály to s grácií, bez fatálních šrámů a s čistým štítem....



A v čem, milé dámy, nejčastěji cestujete Vy? 



4 komentáře:

  1. Krásné šaty, lichotí Vaší postavě. :-) Také by se mi jedny takové hodilo mít v šatníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nosím je moc ráda. Na ušití nejsou složité. Zkuste to a dejte vědět, jak se zadařilo.:-)

      Vymazat
  2. Opravdu krásná kombinace s koženou bundičkou. :)

    OdpovědětVymazat