Prohledat tento blog

středa 25. června 2014

Dokonale oblečená žena

 ...je ta, která ví,co jí nesluší a nikdy si to neobleče.

Všechny se oblékame proto, abychom druhé zaujaly, přivábily spříznenou duši, staly se nepřehlédnutelnými ve skupině jiných žen. Abychom se cítily pohodlně a sebevědomě. Prostě chic!

Podstatou dobrého vkusu je znát dobře svůj typ postavy a vybírat si modely se zřetelem na své přednosti a nedostatky.

Už dlouho nesleduji svou konfekční velikost, ale všímám si detailně tvaru střihu.
Pro zakrytí nedostatků postavy využívám drobných lstí ve volbě střihu včetně všech optických klamů.

Jsem menší než průměrné malé postavy, mám kratší krk i nohy. Silnější paže, objemnější stehna a rozdíl pasu oproti bokům činní 30 cm.

Slušel by mi jistě Diorův New look se zvýrazněným pasem a sukní bohatou a dlouhou. Bohužel můj rodinný rozpočet nevystačí ani na klíčenku  s logem Dior...


V mém šatníku by jste nenašly nic v mini verzi. Minisukně, minišortky, minišaty.
Nenosila jsem je ani v době, kdy jsem vážila jako pytel cementu.

Nenašly by jste tam ani kaftan, kapsáčové kalhoty, kimonový dlouhý kabát...

80% mého šatníku tvoří jednodílné šaty. Jsou tradičně přestřiženy a vypasovány v pase a pokud jsou delší než ke kolenům, určitě budou mít pasovou linii zvýšenou.

Trička s krátkým rukávem  nosím jen vyjímečně. Dávám přednost tílkům bez rukávů a doplňuji je lehkými svetříky s dlouhými zužujícími se rukávy.

Límce mi zásadně odstávají od krku. Výstřihy jsou většinou hluboké do V anebo lodičkové

Kabátky i saka mi nikdy nekončí v nejširším místě těla a disproporce postavy vyrovnávám diskrétními vycpávkami ať jsou v módě nebo ne.

Kalhoty nemám moc ráda, nesluší mi, pokud k nim nenosím vysoke podpatky. Ķratká verze kalhot  je pro mě 7/8 délka.  Nedávno jsem objevila kouzlo kalhotové sukně.

Pokud si neoblékám šaty, ale musím zkombinovat dva kusy oblečení, volím na spodní čast těla tmavší barvy a lehčí materiály, které se mi vinou kolem těla.

Ķlíčové pro  mě, se vzrůstajícím věkem a klesající pružností kůže, zůstává na míru šité spodní prádlo. Kalhotky si šiji s nadšením sama. Podprsenky si nechávám šít dle vlastních návrhů, ale chystám se na letní kursy šití spodního prádla, abych i v této dovednosti byla samostatná.


Milé dámy, mějte své tělo rády. Je jenom Vaše a je jediné, které máte.
Pokud víte, co je na Vašem těle krásné a umíte si toto místo hýčkat, budou ho vidět a hýčkat i druzí...







Žádné komentáře:

Okomentovat