Prohledat tento blog

pátek 13. června 2014

Puntíkované narozeninové šaty


 Puntíky mám ráda. Připomínají mi dětství. Ķdyž si obleču cokoliv s puntíky působím na druhé mladším dojmem,  oslovují mě "Slečno"  a prodavačky mi tykají.

Koupě látky proběhla zcela spontálnė při cestě do knihovny. V papírové tašce jsem si odnášela 1,50 m tmavě modré, velmi tenké bavlny s 2% elastenem.

Lehce přepraná a větrem vyfoukaná látka při pokládání střihu byla trpělivá,  občasnému píchnutí špedlíkem se nebránila. Při stříhání po ní nůžky klouzaly jako po hedvábí a při šití vycházela mým rukám vstříc. Na "mlčky dohlížející Madame CC" se ovíjela, jako staletý břečťan po venkovském sídle anglického lorda.

Šaty, které z látky vznikly
  •  Podtrhují moje přednosti a zakrývají nedostatky. 
  • V  pohybu vytváří siluetu za kterou by se nemusela stydět mnohem vyšší žena.
  • Díky rozšířené sukni splývají volně po štědře tvarovaném těle.
  • Jemně zřasený dekolt a stejné ukončení třičtvrtečních rukávů působí velmi elegantně a žensky.
  • Pas vypasovaný 8 záševky se zdá útlý.
  • Vzor drobného puntíku na tmavém podkladu opticky zmenšuje větší rozdíl mezi pasem a boky.
  • Délka těsně pod kolena dovoluje bezpečně přehodit nohu přes nohu aniž by majitelka šatů odhalila víc, než zamýšlí
    Puntíkované šaty s semnou slavily mé narozeniny, stály u zrodu tohoto blogu, navštívily několik kaváren, dvě výstavy, staly se předmětem hovoru s náhodnými cestujícími zpožděného vlaku a obstály i při setkání s velmi inspirativní osobou.

    Ve skříni se zatím chovají jako primadona.
    No uvidíme , jak se srovnají s fialkovými šaty s bordurou, které už čekají na první posouzení Madame CC...

    Co Vy, milé dámy, a puntíky ? Nosíte je? A jaké druhy oblečení s puntíky máte na sobě nejraději ?











    3 komentáře:

    1. moc pekné. také by se mi libily :-)

      OdpovědětVymazat
    2. Až budeš mít 40 narozeniny, ušiji ti je. Zasloužíš si je:-)

      OdpovědětVymazat
    3. To jsou nádherné šaty :-) . Já jsme na puntíky doslova ulítlá :-D . Nosím puntíkované sukně, šaty a oblékám do nich i svoji dceru :-D . Přítel puntíkům zatím úspěšně vzdoruje :-D . Naposledy jsem svůj šatník rozšířila o krásné puntíkaté šaty, které jsem objevila v second handu. Eshop second hand je pro mě ráj. Mám na vybrání oblečení dost času, když dcera večer usne, takže to se to nakupuje :-D .

      OdpovědětVymazat