Prohledat tento blog

neděle 1. června 2014

Madame Chic


Sedím v útulné kavárně a pomalu upíjím capuccino. Jsem oblečena v oblíbených  modrých šatech  přepásaných červeným páskem, kratší nohy mi prodlužují lodičky na vyšším podpatku.

 Po dlouhých letech plných odříkání, nedobrovolných ztrát a nejistoty se cítim konečne  jinak. Uvolněnější. Spokojenější. Nabitá energií.

Před měsícem jsem oslavila čtyřicáté narozeniny. Na oslavu jsem si chtěla pořídit nové šaty. Nabídka v obchodních centrech mě opět zklamala.  Díky všudypřítomné reklamě jsem si vzpomněla na kovového pana Singera uloženého hluboko ve skříni. Po dvaceti letech společné nečinnosti jsem trochu nejistě šlápla do pedálu...

 A téměř okamžitě jsem k panu Singerovi zahořela prudkou vášní a nevídanou oddaností. Protože pan Singer
  • mě probral z každodenní rutiny. 
  • neúnavně mi dělá společnost ve dne v noci. 
  • trpělivě mi pomáhá zrealizovat každou mou představu.
  • diky jeho výkonnosti oslavuji svoji ženskost den co den.
Stejně rychle jsem vyměnila hodiny strávené v obchodních centrech za hodiny odborných kurzů konstrukce střihů a šití. Špatné dny jsem si přestala vylepšovat krabičkami makrónek. Nahradily je krabice stuh, knoflíků a krajek. Touhu po doteku ukojily metry hedvábí, kožešiny a sametu.

Po capuccinu zůstává v šálku jen pěna, drobky z vanilkových makrónek jsou decentně smeteny na ubrousek. Než zaplatím účet , začíná se mi v hlavě rodit projekt.


Projekt, který chci sdílet s Vámi, mile dámy.
  • chci Vám formou příběhů pravidelně představovat své modely a s jehlou a nití v ruce nabídnout moje postřehy,  jak disproporce postavy vyvážit a vypadat chic,  ikdyž zrovna nemáte míry ani výšku modelek
  • chci od Vás dostávat upřímnou zpětnou vazbu, dělit se s Vámi o nové nápady, tipy na nákupy látek a šicích potřeb, vyměňovat si informace ze světa šití
  • Ale HLAVNĚ chci s Vámi hledat odvahu a chuť být stále šarmantní, sebevědomá a velmi ženská...

Těším se na naše blogové nedělní kávičky

Vaše Madame Chic!

Žádné komentáře:

Okomentovat