Prohledat tento blog

středa 20. srpna 2014

Re-model: barové tričko

Můj čas dovolené je dobou, kdy pečlivé plánování každé hodiny dne přestává hrát zásadní roli.
Telefony tolik nezvoní, přijímají se pouze hovory s návrhy zajímavých pozvání, milých  setkání a nutných potvrzení rezervací. E-maily komerčního charakteru se vůbec neotvírají, facebookové profily, youtube videa, oblíbené blogy odpočívají a google funguje pouze pro vyhledání dalších zážitkových informací. Aktuální zprávy ze světa a domova nám zprostředkovávají bud tištěné noviny nebo poslech rádia.

Oddáváme se požitkářsky dlouhému spánku, ještě delším snídaním, lehkému sportování, čtení novin a knih, procházkám po nábřežích. Užíváme si odpolední návštěvy výstav, knihkupectví a antikvariátů. Těšíme se na večerní setkání s přátely u dobré večeře, společné návštěvy kina, divadel, koncertů. Neodpustíme si "Noční taneček na dobrou noc" v klubu nebo uprostřed náměstí či posezení u "poslední skleničky" v zapomenutém baru...
Dva dny tam, tři dny tady. Žádný stres, žádné počítání peněz, žádné "musím", jenom prosté "můžu" a "teď chci"...

A protože tento týden se mi nechce šít a můžu jen tvořit, udělala jsem si tématickou dovolenkovou  " rychlovku".


Tričko

  • Jsem koupila asi před rokem v  HM nebo CA. /Už nevím přesně/ za účelem budování základní garderoby.
  • Složení podle našitého štítku: 95% bavlna, 5% elastan.
  • Střih jemně kopírující postavu.
  • Rukávy tříčtvrteční délky.
  • Výstřih hlubší,  kulatý. 
  • Celková délka k bokům /ale Já ho různě ležérně podkasávám, aby mi nekončilo v nejširším místě těla/.


Motiv

  • Je malovaný fixami a barvami na textil.
  • Při malování jsem pod obrázek dávala mezi díly tenký igelit, aby se motiv neobtiskl na zadní dil.
  • Fixaci jsem provedla zažehlením.


Hotovo bylo cca za 1 hodinu, parádu jistě bude dělat déle :-)




Moje mile dámy, ať máte teprve před nebo už po dovolené, najděte si chvilku pro sebe, kdy uděláte jenom to, "co můžete" ... a hned se budete cítit jako o dovolené, to Vám slibuji...

Žádné komentáře:

Okomentovat