Prohledat tento blog

středa 27. srpna 2014

Re-model: cestovní spací tričko

Dokud nezačne pravá zimní plýskanice a nebude mrznout tak,že mi ruce v kožených rukavicích budou přimrzat k držadlu cestovní tašky, budu se nadále přesouvat z místa na místo, navštěvovat a poznávat zajímavá města a akce...

Jak už jsem psala, v několika jiných příspěvcích, cestuji z praktických důvodů pouze s přiručním  zavazadlem. Moje cestovní garderoba musí být proto variabilní, flexibilní, jednoduchá na údržbu a v neposlední řadě zatraceně chic...
Samozřejmě mi to musí slušet i ve spánku. /na "speciální" dovolené si balím negližé, župánek a noční košilku lehkou jako vánek/, ale v " bojových" podmínkách nepohrdnu pohodlným tričkem na spaní.


 Na rozdíl od většiny mých známých, Já nesnáším na spaní maxitrička. Ráno jsem se probouzela vždy s maxitričkem omotaným kolem krku, ostatní části těla zmrzlé na kost. V bdělém stavu maxitričko zahalí maximalně moje přednosti /horní část těla/ a upozorní na Má slabší místa /spodní část těla/.

Proto jsem si pro tyto účely vyrobila své cestovní spací tričko z trička velikosti M.
Nápad i předlohu jsem si vypůjčila z časopisu Burda, ostatní už je lidová tvořivost...


Tričko
  • Stejná kolekce jako Barové tričko.
  • Tělová barva = praktická barva pro cestovní oblečení.
  • Jde o 95% bavlnu s 5% elastenem.
  • Rukávy jsou tříčtvrteční.
  • Výstřih je hlubší a do "V"
  • Celková délka je k bokům. / vzhledem ke svému účelu je tato délka vítána/.


Motiv
  • Látka pro výrobu: 20 cm zbytek elastického saténu.  
  • Předloha: Vykopirovaná z Burdy a uzpůsobena velikostně rozměrům trička.
  • Podložený oboustranně nažehlovacím vlizelínem.
  • Přišitý hustým obnitkovacím stehem ve dvou vrstvách. 


Celý projekt mi trval jeden večer a první noc v cestovním spacím tričku mi vyléčila chronickou nespavost. Spala jsem tak tvrdě a dlouho, že jsem zmeškala všechny plánované dopolední akce...

 A v čem na cestách spíte Vy, moje milé dámy?





Žádné komentáře:

Okomentovat